Det finns inga genvägar till någon plats som är värd att åka till — Swedish

Det finns inga genvägar till någon plats som är värd att åka till

samuelmarkskog92
samuelmarkskog92 Inlägg: 1 Premium Member
Hej alla härliga människor! Jag är ny i detta forum, men inte bland hantlarna 😃 Hoppas alla mår fantastiskt och kämpar på! 💪🏻
För mig handlar det verkligen om att hålla fast vid disciplinen när motivationen sviktar 🙏🏻 Nya mål och mya möjligheter runt hörnet!
Vad är era nuvarande träningsmål? Berätta, och låt oss inspirera varandra till nya höjder! 🚀

Kommentarer

  • SandraJaensson
    SandraJaensson Inlägg: 3 Premium Member
    Hallå! Jag också ny här! Mitt mål att främst stärka upp bål och benmuskler för att undvika fler diskbråck/ryggsmärta och mystisk smärta i benet. Försöker även att nå min målvikt så ligger för närvarande på ett kaloriunderskott. Har försökt hitta motivationen länge, äntligen tror jag att jag börjar hitta den.

    Lycka till!!
  • gnetanylund
    gnetanylund Inlägg: 4 Premium Member
    Lycka till.! Jag är ny här och vill orka stå på mina ben länge än och förbättra orken. Så lite träning och mycket viktnedgång här hos mig.
  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    Hej hej! Jag har som träningsmål att kunna hålla mig frisk och stark så länge som möjligt i igenom livet, stark nog att kunna göra vad tusan jag har lust med.

    Jag har egentligen inga uttalade siffermål men om jag kan uppnå och bibehålla nedanstående hade jag tyckt att jag var i väldigt bra form genom livet.

    - Marklyfta 1.5 x kroppsvikt
    - Knäböja 1 x kroppsvikt
    - Bänkpressa 60 kg
    - Göra 1 osupporterad pull-up
    - Planka på raka armar i 4 min
    - Ro 2000 meter under 8 min
    - Göra 10-20 armhävningar i extremt korrekt form
    - springa 1 mil (oavsett tid)
    - springa 0,5 mil som "vanlig runda"
    - Gå uppför Åreskutans svarta vandringsled utan att vilja begå självmord undertiden.

    I målen ovan påverkar både kroppsvikten, muskelstyrkan och konditionen.

    Jag är kvinna, 47 år.
    Väger för mycket, men allt är inte fett.