NonScaleVictory - Framgångar utanför vågen
Kommentarer
-
@KarinSanden någon ny framgång hos dig?
Jag kan ha ett skärp jag inte haft på över två år. Det om något blir hål för hål en ny måttstock.
Stort grattis! Skärp är en bra måttenhet.
Här går det lite åt fel håll men det är på väg att stanna av och vända.1 -
Hej! Är Agneta från Finland. Jag kom hit med för att få en kropp att vara stolt över. Har inte nått dit ännu men är på god väg. Från 18.8.24 har jag nu hållit på och kroppen känns smidigare. Jag har cyklat ganska mycket enligt mina mått mätt. Nästan 600 km och det känns roligt. Idag blev det en tur i regnet. 5 ml kom det under min tur som varade i 40 minuter.2
-
@gnetanylund härligt med en stark och smidigare kropp! Bra jobbat 😊0
-
gnetanylund skrev: »Hej! Är Agneta från Finland. Jag kom hit med för att få en kropp att vara stolt över. Har inte nått dit ännu men är på god väg. Från 18.8.24 har jag nu hållit på och kroppen känns smidigare. Jag har cyklat ganska mycket enligt mina mått mätt. Nästan 600 km och det känns roligt. Idag blev det en tur i regnet. 5 ml kom det under min tur som varade i 40 minuter.
Hej Agneta! Välkommen att hänga med oss! Vi försöker att uppdatera forumet så ofta vi kan så att vi håller det lite levande.
Vad duktig du är med cyklingen, cyklar du alla mil utomhus eller även på träningscykel?1 -
@KarinSanden en gammal topp har kommit fram och börjat användas igen. Mellanjackan sitter rätt bra med dragkedjan stäng. Positiva känslor!1
-
@KarinSanden en gammal topp har kommit fram och börjat användas igen. Mellanjackan sitter rätt bra med dragkedjan stäng. Positiva känslor!
Stort grattis till det! Det finns inget man kan köpa i affären som är roligare att ta på sig än något gammalt från garderoben som tidigare var för litet! ⭐️⭐️⭐️
I tisdags joggade jag nästan 3 km till och från gymmet. Sen blev jag sjuk 😅1 -
@KarinSanden är det inte konstigt att man ibland har jättemycket energi precis innan man blir sjuk. Jag dras med min förkylning som inte riktigt vill ge sig.1
-
@KarinSanden är det inte konstigt att man ibland har jättemycket energi precis innan man blir sjuk. Jag dras med min förkylning som inte riktigt vill ge sig.
Samma här! Suck! Ska försöka träna första gången idag.0 -
@KarinSanden hur går det för dig? Jag är ff energilös efter förkylning och ska på provtagning så får vi se. Har svårt att röra mig då hostan eskalerar men ska prova att göra lugn och mjuk yoga . Min massörska kommenterade att jag gått ned i vikt vilken ändå måste ses som en framgång 😊1
-
@KarinSanden hur går det för dig? Jag är ff energilös efter förkylning och ska på provtagning så får vi se. Har svårt att röra mig då hostan eskalerar men ska prova att göra lugn och mjuk yoga . Min massörska kommenterade att jag gått ned i vikt vilken ändå måste ses som en framgång 😊
Det har varit en så otroligt seg förkylning. Inte bara det att man tappar att träna och röra på sig det blir som att maten och kontrollen över intaget också blir sämre. Det är jobbigt att vara sjuk och att då dessutom vara hungrig är så segt!!
Vad kul att massören såg dina framssteg!! Stort grattis!!!0
Kategorier
- Alla kategorier
- 156 Huvudforum
- 45 Introducera dig själv
- 23 Allmän hälsa, fitness och kost
- 6 Framgångshistorier
- 29 Mat och näring
- 16 Fitness och träning
- 21 Motivation och stöd
- 10 Recept
- 1 Småprat, kul och spel