Ny og lidt forvirret — Danish

Ny og lidt forvirret

Indstillinger
Hej
Jeg vil gerne have lidt styr på, hvad jeg indtager af kalorier, så nu har jeg sat mig for at prøve denne.
Jeg har set, at der eks. Når jeg skriver stenalderbrød, så får jeg flere muligheder bl.a med navn på den der har lagt ind. Er det muligt at se opskrifterne, når nogle lægger deres egne opskrifter
Kan jeg linke min endomondoaktivitet direkte til my fitnesspal?

Ny og parat
Gitte Lyons

Kommentarer

  • steengod
    steengod Indlæg: 12 Member
    Indstillinger
    Den gør det automatisk, hvis du bruger din telefon og du har kædet dem sammen.

    Den gør det ikke, hvis du skriver noget ind gennem endomondos hjemmeside.
  • Cilledyr
    Cilledyr Indlæg: 8
    Indstillinger
    Hej Gitte,
    jeg vil lige starte med at sige velkommen til siden her, og god fornøjelse med at tælle kalorier. Mht endomondo så har steengod allerede svaret. :-) mht dit andet spørgsmål om opskrifter, så må jeg indrømme at det tror jeg ikke man kan. Du kan kun se ingredienser i dine egne ting.
  • toudahl
    toudahl Indlæg: 1
    Indstillinger
    Hvordan kan man kæde tlf og web browser sammen, for alt det jeg indtaster på web browser kan jeg ikke se via mobil eller omvendt. ??
  • lonevw
    lonevw Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Hej Gitte.
    Jeg er også ny - har været med en uge. Jeg har både Edmonds og FitNessPal på min telefon, og i MFP kan man gå ind i "apps og enheder" og forbinde en hel række apps med MFP. Det virker fint - Edmonds sladrer efterhånden som man er aktiv, men jeg har ikke fået den til at bagud i tiden.
    Ang. opskrifter, så er det kun ingredienser, man lægger ind i rette mængder. personligt gider jeg ikke skrive krydderier i, da der ikke er kalorier i dem, så det er nok lidt ligeledes at kunne se opskrifterne, med mindre det system laves om. Man kan i øvrigt heller ikke selv se detaljerne, når først opskriften er oprettet. Eller rette i den. Jeg kan ikke, i hvert fald.
    Mvh. Lone
  • Mariannebk62
    Mariannebk62 Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hej Lone
    Jeg har lige en kommentar til dine problemer med at se og rette i egne opskrifter.
    Hvis du går ind på MFP via PC, kan du vælge opskrifter og der kan du slette og tilføje til din opskrift.
    Du kan derudover se detaljer om din opskrift.
    Når du har rettet, fx. tilføjet en ekstra ingrediens, rettes kalorietallet automatisk de steder, hvor du har tastet
    serveringen.

    Vh. Marianne