2 uger og 6 kg mindre ! — Danish

2 uger og 6 kg mindre !

Indstillinger
Heeey :)

Har været svært overvægtig i 7 år og har været på adskillige kurer uden success.
Er så glad for at jeg fandt MFP og har på bare 2 uger tabt 6,1 kilo bare ved at spise meget sundere og ved at tælle kalorier!

Jeg er spændt på at se hvordan år 2014 vil udfolde sig og om jeg endelig kan komme af med de mange, mange kiloer :)
Har ikke snydt endnu og håber på at kunne gå alle 365 dage rundt med sund mad!

God vind til jer alle og vi ses på den anden side!

Kommentarer

  • steengod
    steengod Indlæg: 12 Member
    Indstillinger
    Tillykke, det var en hel del.

    Det må da kunne ses også
  • dsh3
    dsh3 Indlæg: 8 Member
    Indstillinger
    Held og lykke med projektet, det var da en dejlig start :)

    MFP (og lignende apps) gør det noget lettere at overskue, jeg har nu selv tabt cirka 34kg :)
  • dennisrasmussendk
    dennisrasmussendk Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    @steengod
    Tjah maven buler ikke helt så meget haha :)
    Held og lykke med projektet, det var da en dejlig start :)

    MFP (og lignende apps) gør det noget lettere at overskue, jeg har nu selv tabt cirka 34kg :)
    Ja for søren. Det gør det utrolig nemt.
    Og 34kg er da en del. Hvor længe har du været igang med det eller har det været on/off ?
  • dsh3
    dsh3 Indlæg: 8 Member
    Indstillinger
    Cirka et år, hvor der har været nogle perioder hvor jeg ikke rigtigt lagde noget i det.

    Jeg bruger fortsat MFP selvom jeg er nede på den vægt jeg gerne vil ligge på, da det nu kan hjælpe mig med at styre mit daglige kalorieindtag i forhold til min styrketræning (forbrændte kalorier under træningen trækkes automatisk fra min Endomondo profil). Derudover prøver jeg at styre mine makronutrienter og ikke kun udelukkende kigger på det samlede antal kalorier. Det synes jeg kan være helt spændende :)
  • MiJoa
    MiJoa Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Tillykke hvor sejt!!!

    Jeg har selv lige oprettet min profil herinde her til aften, så i morgen går det løs med en ny livsstil - glæder mig allerede til at komme igang og ikke mindst til at se resultater!!

    Hvor meget skal du tabe i alt? Og hvad har du sat dig selv af mål?
  • dennisrasmussendk
    dennisrasmussendk Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Cirka et år, hvor der har været nogle perioder hvor jeg ikke rigtigt lagde noget i det.

    Jeg bruger fortsat MFP selvom jeg er nede på den vægt jeg gerne vil ligge på, da det nu kan hjælpe mig med at styre mit daglige kalorieindtag i forhold til min styrketræning (forbrændte kalorier under træningen trækkes automatisk fra min Endomondo profil). Derudover prøver jeg at styre mine makronutrienter og ikke kun udelukkende kigger på det samlede antal kalorier. Det synes jeg kan være helt spændende :)

    Tak for info :)
    Tillykke hvor sejt!!!

    Jeg har selv lige oprettet min profil herinde her til aften, så i morgen går det løs med en ny livsstil - glæder mig allerede til at komme igang og ikke mindst til at se resultater!!

    Hvor meget skal du tabe i alt? Og hvad har du sat dig selv af mål?

    Jeg skal have tabt mig 50-60 kilo. Det lyder voldsomt men jeg er også ekstremt fed :)
    I dag er jeg tæt på de første 10 efter 6 uger, så vi klør på!
  • dsh3
    dsh3 Indlæg: 8 Member
    Indstillinger
    I dag er jeg tæt på de første 10 efter 6 uger, så vi klør på!

    Rigtig flot!! Det er en god milepæl at kunne runde :)
  • Rumlepotten
    Rumlepotten Indlæg: 2
    Indstillinger
    Det er godt gået :D
  • KatrineBas
    KatrineBas Indlæg: 11
    Indstillinger
    Fedt gjort :) stort tillykke med den gode start
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Nice, tillykke og god vind fremover :) Har selv lige rundet min første uge igang med de første 2 kg væk, dejligt, bliver spændende at se om et års tid, hvor langt man er nået.
  • pressytcn
    pressytcn Indlæg: 1
    Indstillinger
    godt gået forsæt det gode arbejde
  • Kiwaa
    Kiwaa Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg gad godt at høre hvordan det går for de forskellige herinde på tråden? Både det der lykkedes og det der har været rigtig svært.
    Jeg er selv tilbage på hesten efter et års pause, plus et par kilo. Har tidligere haft mange aha-oplevelser med kalorietællings app, som helt klart har lært mig en masse.
  • mads_o86
    mads_o86 Indlæg: 13 Member
    Indstillinger
    Jeg er også nysgerrig ;-)
  • steengod
    steengod Indlæg: 12 Member
    Indstillinger
    For mig er det gået rigtig godt og også haft det utrolig nemt. Jeg må virkelig have fundet noget, der passer perfekt til mig.

    Jeg har nået mit vægt-mål i kg i april og mangler bare 2,5 cm om navlen, som skal chekkes den 31/12.

    Jeg har tabt 50-60 kilo på et år, så jeg går ud fra der er noget løs hud, som lige skal nå at stramme sig op, ellers må jeg lige tage en tur til.

    Jeg startede med at købe en cykel og en Wii og at gå til noget shapemaster motion, som jeg benytter mig af stadigvæk, men er slet ikke i nærheden af samme mængde.

    Jeg havde så stort held, med mit vægttab lige da jeg startede her, at jeg satte mig for at ville tabe mig 5 kg fra den 22. november til den 1/1, hvilket lykkedes mig allerede før jul og igen før nytår, men så var den er først den 3/1 igen.

    Jeg gik utrolig meget den måned og gerne når det var mørkt, da jeg ville se, hvor hurtigt jeg kunne gå og nåede lige op på 7 Km/t og sikkert så ret dum ud.

    Jeg har brugt computeren og spist efter de gram protein og fibre der stod, samt drukket 3-4 liter om dagen, så i øjeblikket er jeg ved at lære mig selv kun at drikke 2 liter.

    Nu kigger jeg kun på kalorier.

    Jeg har fået så utrolig meget ros, hele vejen igennem, at det ind i mellem hang mig langt ud ad halsen, men samtidig har det også fået mig til at blive ved. Men nogen gange, tænkte jeg det var nemmere bare at stoppe, da jeg ikke magtede det altid.

    Jeg kunne godt blive stoppet 3 gange på vej til arbejde, som ligger 7-8 minutters gang, fra hvor jeg bor, og så er det ret trættende at føre mere eller mindre den samme samtale inden for så kort tid.

    Men egentlig rart at folk, man bare hilser på på gaden, interesserer sig for en.

    Jeg håber da i andre har nogenlunde den samme oplevelse som jeg.
  • mads_o86
    mads_o86 Indlæg: 13 Member
    Indstillinger
    Det er fedt at høre, og virkeligt inspirerende.
  • FrkLomborg
    FrkLomborg Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg har brugt MFP i 14 dage og startede på 77,7 og i dag sagde vægten 73 ;o) mangler stadig 8 kg for at være nede på min drømmevægt ;o)
  • hundkat74
    hundkat74 Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg startede herinde i mandags. Har tabt 2 kg allerede og føler en stor hjælp og støtte i MFP kontra andre kalorietællerapps..
    jeg skal tabe yderligere 15-20 kg (har tabt 15 siden marts på 5:2) så håber jeg kan nå de næste 15 inden jul !!!
    Er begyndt til zumba og har endelig fundet mig en fast stilling efter en lang sygeperiode, så det med et job hjælper nok på mit madindtag ;-)
    så med støtte og god oversigt over mit kolarieindtag, håber jeg at MFP var det rigtige valg til at hjælpe mig i mål :-D
  • PeCa79
    PeCa79 Indlæg: 1 Member
    Redigeret oktober 2018
    Indstillinger
    Det er sgu godt gået!
    Har indtil videre tabt knap 20 kg ved at tælle kalorier med MFP (siden Maj) og gradvist øge mængden af motion siden Januar.
  • andersmadsen84
    andersmadsen84 Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hejsa
    Er der nogen her inde der har gang i projekter i 2022?
    For mig selv tabte jeg i 2021 21kg og er påbegyndt at bygge muskler nu.
    Har aldrig brugt apps til at tælle kalorier osv. men tænkte at nu skulle det være.
    Kom frisk og skriv hvad dit mål er 👍😊