Motionskalorier — Danish

Motionskalorier

Indstillinger
Hej allesammen!
Jeg er ny herinde og skal til at finde ud af det hele. Jeg har lige et spørgsmål ift. motions- og skridttæller kalorier.. spiser I også for dem eller tæller de ikke med i “madbudgettet”?

Kommentarer

  • fedtmuleDk
    fedtmuleDk Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Det er vist op til den enkelte men jeg bruger ikke selv de opsparet kalorier så bliver mit madindtag for svingende syntes jeg men det er jo så bare mig.
    Til gengæld har jeg ikke så dårlig samvittighed når jeg gir den lidt gas en gang imellem.
    Held og lykke.
  • Rikkejensen97
    Rikkejensen97 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Hvis du vil tabe dig de x antal kilo om ugen, som du har sat den til, så skal du også spise det du forbrænder, gør du ikke det, så taber du dig mere end hvad dit mål er, hvilket ikke gør noget! Det vigtigste er bare, at der i sidste ende står mindst 1200 kalorier helt til højre, da det ca er det antal kalorier din krop skal bruge, for at den fungerer optimalt (det går til hjerne, hjerte og alle andre organer, fordi de også skal bruge energi)
  • iKristoffer
    iKristoffer Indlæg: 2 Member
    Redigeret juli 2018
    Indstillinger
    Hvis du vil tabe dig efter de mål du har sat dig i appen, så skal du inkludere dem i dit madbudget.
  • NicolaiSchroder
    NicolaiSchroder Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Tror bestemt det er klogest at medregne forbrugs kalorier i regnskabet, løber eller cykler du jævnligt, vil du på sigt nedbryde dig selv med for lavt kalorie indtag iht. forbrug.
    Vigtig er nok også, at man lige pludselig finder ud af, hvad motion betyder og at man faktisk kan spise rimeligt normalt og stadig reducerer sin vægt.