Større vægttab end forventet, men er det et reelt vægttab?
Lenevang
Hej alle
Jeg har tabt 2 kilo på 6 dage, ved at indtage måltidserstanings bar og pulvershakes til morgen, frokost og som mellemmåltider, til aften spiser jeg almindelig mad ( kød og rodfrugter/grøntsager)
Det er fedt at jeg har tabt mig 2 kilo allerede, men jeg tænker på om noget af vægttabet måske kan skyldes at jeg ikke øhhhm.. har så meget der fylder mine tarme op? For jeg tænker ikke at shakes og bar fylder så meget i maven, som alm. mad ville gøre.
Så mit spørgsmål er, er mit vægttab reelt fedt tab, eller skyldes det mindre massefylde i mine tarme:)
Hilsen Lene
Jeg har tabt 2 kilo på 6 dage, ved at indtage måltidserstanings bar og pulvershakes til morgen, frokost og som mellemmåltider, til aften spiser jeg almindelig mad ( kød og rodfrugter/grøntsager)
Det er fedt at jeg har tabt mig 2 kilo allerede, men jeg tænker på om noget af vægttabet måske kan skyldes at jeg ikke øhhhm.. har så meget der fylder mine tarme op? For jeg tænker ikke at shakes og bar fylder så meget i maven, som alm. mad ville gøre.
Så mit spørgsmål er, er mit vægttab reelt fedt tab, eller skyldes det mindre massefylde i mine tarme:)
Hilsen Lene
0
Kommentarer
-
Hej Lene. Det er dejligt at tabe sig meget i starten. Den største del er nok væske tab. Når man spiser mindre fedt og sukker bindes der meget mindre væske i kroppen. Men du har sikkert også tabt noget på sidebenene. Held og lykke med de kommende uger. H Thomas0
-
Hej Thomas
Tak for dit svar, det giver god mening Jeg regnede heller ikke med at det var et reelt fedttab, men det rart at vide hvad der sker i kroppen.
Mange tak skal du have
Hilsen Lene0
Kategorier
- Alle kategorier
- 282 Hovedforummer
- 99 Præsentér dig
- 39 Generel sundhed, fitness og kost
- 7 Succeshistorier
- 34 Fødevarer og Ernæring
- 26 Fitness og motion
- 44 Motivation og støtte
- 26 Opskrifter