Smid de sidste kg inden sommerferien?
tinafh87
Hej..
Jeg mangler nogle der ville tænke sig at være med til at gå All in på at få smidt lidt kg inden sommer ferien kommer.
Jeg har selv været igang med vægttab i 2 års tid, efter fødsel med masser af baby fedt.. Nu mangler jeg kun "4-5"kg for at være tilbage på normal vægt.. Men det er viiiildt svært at tage mig sammen til det sidste..
Nogle der vil være venner herinde så vi evt kunne støtte hinanden?
Mvh Tina Friis
Jeg mangler nogle der ville tænke sig at være med til at gå All in på at få smidt lidt kg inden sommer ferien kommer.
Jeg har selv været igang med vægttab i 2 års tid, efter fødsel med masser af baby fedt.. Nu mangler jeg kun "4-5"kg for at være tilbage på normal vægt.. Men det er viiiildt svært at tage mig sammen til det sidste..
Nogle der vil være venner herinde så vi evt kunne støtte hinanden?
Mvh Tina Friis
2
Kommentarer
-
jeg skal også liiige smide de sidst kg, så vi kan godt holde hinanden lidt i ørene0
-
Jeg er også frisk 😉 ansøg mig gerne 👍
Venlig hilsen Lotte0 -
Lige et år for sent jeg så at der var nogen der havde svaret mig 🙈😂 😉 er i stadig frisk på et par kg?0
-
Lige et år for sent jeg så at der var nogen der havde svaret mig 🙈😂 😉 er i stadig frisk på et par kg?
Jeg er. Efter at have tabt mig fint under nedlukningen så går det den forkerte vej, og jeg falder af registreringerne hvis ikke før frokost så til aftensmad. Så jeg vil gerne kæmpe med.0
Kategorier
- Alle kategorier
- 282 Hovedforummer
- 99 Præsentér dig
- 39 Generel sundhed, fitness og kost
- 7 Succeshistorier
- 34 Fødevarer og Ernæring
- 26 Fitness og motion
- 44 Motivation og støtte
- 26 Opskrifter
- 7 Snak, sjov og spil
- 40 MyFitnessPal-Forummer