tab mavefedt — Danish

tab mavefedt

jeg har tabt 7 kg indtil videre, og topmave er blevet mindre, men den er desværre ikke forsvundet , hvilket jeg ønsker.
Er der tips, trick eller lign. til at tabe mavefedt. ønsker egentlig ikke at tabe mig andre steder, men ved jo godt, at man ikke selv vælger, hvor man taber sig.

Kommentarer

  • rugaardgrann
    rugaardgrann Indlæg: 1 Member
    Prøv evt ar kigge i Anne Bechs bog: tab dig hvor du vil. Kender bare bogen, ved ikke om det virker. Du skulle kunne tabe dig på specifikke områder hvis du følger en kost og motionsvejledning i bogen.
  • DanishTarzan
    DanishTarzan Indlæg: 3 Member
    Hey Lissen, hvis du gerne vil have nogle gode tips og tricks kan du altid sende mig en besked :smile:

    Jeg er lidt af en fitness nørd.. :D
  • liza3064
    liza3064 Indlæg: 1 Member
    Jeg følger lige denne tråd. Jeg vil også gerne ramme maven 😃
  • pernillebruunandersen
    pernillebruunandersen Indlæg: 1 Member
    Redigeret juli 2020
    Man skal bare have tålmodighed. Mavefedtet er åbenbart det der ryger som det absolut sidste. Det skyldes (ifølge diverse videoer på youtube) at fedtcellerne på maven har den laveste blodgennemstrømning. Modsat fedtcellerne i ansigtet, arme mv.
  • vivianrosager
    vivianrosager Indlæg: 17 Member
    Google bogen “spis maven flad”.
    Den er fyldt med proteinholdige opskrifter. Det sunde fedt sammen med proteiner skulle “spise” mavefedtet. Og det gør det.
    Det har været en succes for mig hver gang jeg har fulgt den.
    Jeg har PCOs - og det giver fedt på maven!! Vi kan ikke ‘tåle’ for mange kulhydrater.
    Det giver bogen en super forklaring på.

    Alternativt kan du google pco og finde et Forum specielt for pco-mennesker. Der lægger de rigtig mange gratis opskrifter op.
    http://pcoliv.dk/tag/din-pco-diaet-opskrifter/