Er ny her — Danish

Er ny her

Indstillinger
Jeg hedder Yvonne og er ny i dette forum.
Har for 2 dage siden downloadet appen og synes det er ret spændende. Mit mål er at tabe ca. 10 kilo, men bare det at se det rykker sig er inspirerende.
Glæder mig til at høre, hvad andre synes om denne app.
Kh, Yvonne

Kommentarer

  • SuprellasCombat
    SuprellasCombat Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Hej Yvonne
    Jeg kan fortælle, at jeg før har haft god gavn af denne app :smile:
    Det gik galt da jeg flyttede på landet, der gik lidt hygge-spisning i den og da jeg så stoppede med at ryge sidste år gik det helt galt. Så fra at have tabt 30 kg. tog jeg 15 på igen. Og nu skal de af igen, så jeg geninstallerede app'en for et par dage siden og kan allerede se fremskridt igen :smile:
  • lmtw2008
    lmtw2008 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Hejsa.
    Jeg har været i gang med denne app 1 år snart, har før brugt madlog og har pt tabt 16,4 kilo. Jeg startede ud med at veje 110 kg, hvilket har været mit højeste, er 180 cm høj. Jeg er nu nede på 93,6 og vil gerne lande på 85-86 kilo. Jeg har ikke haft travlt denne gang, hvilket også jeg tror har medvirket at jeg har lykkedes.
    Jeg har et deltid job da jeg ikke kan arbejde fuld tid, og har, fundet ud af gennem denne corona tid at det er så vigtig for mig og mine kroniske smerter at jeg er afhængig af at have en trænings center. Når man bor på få kvadratmeter og er omgivet at mennesker hele tiden så er det umuligt at få træning gjort indedøres, så det er blevet til gå og enkelte løbetur. Idag er den mindste startet i skole igen og faktisk har jeg set rigtigt meget frem til at være mig selv. 4 uger med at være, mor, kone, rengøringskone, hundelufter, passet, mit arbejde med hjemmearbejdsplads, kok, pædagog og lærer, trænger jeg til en formiddag hvor jeg laver INTET, NADA,, NIKS ZERO. Jeg ved ikke helt hvad jeg vil bruge mfp connection til endnu, det må jeg se hen af vejen.

    Hold jer munter med afstand hver for sig😉
  • MarioPahlke
    MarioPahlke Indlæg: 12 Member
    Indstillinger
    Hej Yvonne, velkommen til mfp. Min oplevelse med appen er fin. Men det giver mig kun feedback, når jeg kører korrekt, eller når jeg er nødt til at ændre noget. Hvordan er dine første dage med mfp?

    hilsen, Mario