5:2 dietten — Norwegian

5:2 dietten

Instillinger
dagfinnk
dagfinnk Innlegg: 1 Member
Jeg skal ha 600 kalorier på søndag og tirsdag. Hadde vert kjekt om appen regnet ut målet mitt for de andre dagene.

Kommentarer

  • jorgenjorgen
    Instillinger
    Har også tenkt det hadde vært fint å kunne satt opp mål for forskjellige dager, da ingen dager er helt like, ei heller
    dietter.

    Selv kjører jeg carbcycling og ønsker å ha høykarb-dager noen dager, og lavt andre dager.



    Hvordan syns du 5:2dietten fungerer?
  • malinkoslo
    Instillinger
    Jeg tester 5:2 nå i kombinasjon med en liberal lavkarbo som tidvis sklir ut pga. sykdom. (Kan heller ikke trene, jeg går bare tur når jeg orker). Men 5:2 har de ukene jeg har testet faktisk vært ganske greit for meg å få til. Til vanlig holder jeg på å sulte ihjæl hele tiden kronisk, men 5:2-dagene går faktisk greit. Jeg har bare akkurat nylig begynt å finne ut av MyFitnessPal og skjønner ikke helt alt sammen.
  • yvoric
    yvoric Innlegg: 3 Member
    Instillinger
    5:2 - been there, done that. Som alle andre dietter fungerer det mens den mens det pågår, og så vips er vekta tilbake - men vi er alle forskjellige. Dietten fungerte ikke sammen med treningen; jeg ble svimmel og klarte ikke å yte...
    Det beste jeg tok med meg fra 5:2 er at jeg ikke er ikke lenger er redd for å bli sulten, og sulten kan utsettes med masse vann...
    Lykke til @dagfinnk‌
    PS: det finnes en rekke 5:2 oppskrifter der ute som har kaloriene oppgitt.