Januar — Norwegian

Januar

Instillinger
Hei!

Hvordan har deres januar vært?

Her har 3 kilo smeltet vekk, og jeg har kommet godt igang med trening, så jeg er kjempefornøyd. Har bestemt at den gode trenden skal fortsette i februar også!

Kona er like ivrig med trening og sunn kost, og det hjelper veldig godt. Vi kan bytte litt på å dra hverandre med ut på joggetur.

Jeg har oppgradert Fitbiten fra Ultra til One, og er veldig glad i den lille "treningskameraten", som brutalt forteller meg at det er på tide å komme seg opp fra sofaen. ;)

Kommentarer

  • gunnelisa
    gunnelisa Innlegg: 3 Member
    Instillinger
    Hei :) Januar hadde en tøff start her, gikk opp 1.5 kilo i Jula som ødela en del for motivasjon og guts til å gyve på igjen. Men det varte bare i et par dager, så var jeg i full gang igjen :) Fikk masse "gratis" trening når all snøen kom, og gudskjelov for det. Kall meg gjerne gal...men jeg syns faktisk snømåking er en koslig jobb jeg, også får man gjerne tid for seg selv mens man driver med det, ungene skyr snømåking som pesten nemlig hehehe. Nå er totalt vekttap 14.7 kilo siden 3 Desember og frem til 31 Januar, så jeg jubler for fremgangen ;) Men jeg ser likevel frem til mindre snø og mildere temperaturer nå, lengter etter å gå i skogen igjen, begynner å bli litt smålei av glatt asfalt og trafikk :)
  • jvarhaug
    jvarhaug Innlegg: 1
    Instillinger
    For første gang siden jeg begynte her har jeg hatt en hel måned uten motivasjon til å gå inn på MFP. Jeg driver med den vanlige treninga, sykling med piggdekk fem dager i uka, squash 2 ganger i uka og helst en trening til. Derfor er jeg i kjempeform, men på vekta er jeg gått opp nå til ca 86 kg - dvs. 5 kg mer enn for ett år siden. Likevel passer alle de samme klærne jeg kjøpte da fremdeles - jeg ser ikke spesielt overvektig ut - så kroppsfettprosenten er nok lavere nå enn det den var. Jeg har aldri lyst til å logge mat for tiden, delvis skyldes det nok ekstra stress med to barn og oppsamling av ting som skjer på jobben. Men det kan også skyldes at jeg har gått lei. Opp 5 kg er dramatisk, så kanskje jeg burde ta et tak. Jeg venter på motivasjonen.
  • php7980
    php7980 Innlegg: 3
    Instillinger
    Jeg har bare stresset, skulle starte på 5:2 diett, men kom liksom aldrig igang. Nå gjør jeg en blanding av 5:2 og spiser mindre kalorier. Denne siden med målinger og ferdig målte matretter var jo flott da :-)

    Legg meg gjerne til som venn, alltid hyggelig å ha noen som jobber med de samme utfordringene :-)