here we go...ny her. — Norwegian

here we go...ny her.

herminl
herminl Innlegg: 4 Member
Jeg har nå fått motivasjonen sånn halveis på plass og bestemt meg for NÅ skal jeg ned i vekt. Jeg klarte for noen år siden å gå ned 25 kg på 6 mnd, men har i ettertid vært graivd ++. Så nå må jeg igjen gå ned i vekt. Mitt mål er å gå ned 20 kg. Veier i dag 88, kg ifølge vekta på morran i dag.
Ble tipset av en om denne siden. Så da prøver jeg denne, og så langt så ser den veldig genial ut.

Jeg er 30 år og har 2 barn under 4 år. Er hjemme i mammaperm nå for tiden. Trente 3 ganger i uka før, men nå trener jeg ikke i det hele tatt. Jeg trenger rett og slett ha noen å trene sammen med for å komme meg på treninga..trenger rett og slett en annen som også skal gå ned for å ha motivasjoen til å trene, men forhåpentligvis finner jeg en etterhvert.

Jeg er fra østfold og ønsker å bli kjent med flere i samme situasjon :) alltid fint å ha noen å snakke med :)

Kommentarer

  • reneeth66
    reneeth66 Innlegg: 1
    Hei :-) Er ganske ny her selv, synes myfitnesspal er verktöyet som gjör vektnedgang til en lettere greie Jeg klarer liksom å väre streng nok, når jeg kan gjöre vektreduksjon nesten til "vitenskap" :-) . Jeg er fra Östfold også, närmere bestemt Elvestad utenfor Spydeberg. Trener noen dager i uken på skikkelig uhöytidelig trening. Plass til flere :-)