Hei! Er det noen her? — Norwegian

Hei! Er det noen her?

Instillinger
Magnhild
Magnhild Innlegg: 1 Member
Heisann! Er det noe aktivitet her inne? Hadde vært kjekt å prate med noen andre for bedre motivasjon og ståpåvilje. :)

Kommentarer

  • NyStart87
    NyStart87 Innlegg: 1 Member
    Instillinger
    Hei!

    I dag har jeg fått opprettet konto - endelig. Å motivere seg selv til å starte er ikke lett!

    Jeg vil gjerne ha en venn eller flere her inne, og trenger all den støtte og motivasjon jeg kan få ☺
  • stinjols91
    stinjols91 Innlegg: 1 Member
    Instillinger
    Hei etter en lang periode uten bruk av appen bestemte jeg meg for å ta den ibruk igjen å lastet den ned i går. :smiley: er det mange aktive her inne på forumene?
  • Mudsir
    Mudsir Innlegg: 1 Member
    Instillinger
    > @NyStart87 sa:
    > Hei!
    >
    > I dag har jeg fått opprettet konto - endelig. Å motivere seg selv til å starte er ikke lett!
    >
    > Jeg vil gjerne ha en venn eller flere her inne, og trenger all den støtte og motivasjon jeg kan få ☺
  • hambroger
    hambroger Innlegg: 25 Member
    Instillinger
    Best å bare legge til de som man ser ofte og kommer overens med :). Har dessverre ikke vært så mye aktivitet i år her inne på forumet. Uansett fint å se flere som kommer igang, har holdt på noen mnder med appen selv og synes det gjør det lettere å få kontroll over hvor mye man spiser. Håper dere får til, hvis det er ting som dere lurer på er det bare å opprette et emne, så blir nok folk å hjelpe til. Stå på folkens :)