Hvilken Treningsform har du?
herminl
Først og frems hei alle sammen som er innom.
Hva og hvordan trener du?
Det er dagens spørsmål fra meg.
Jeg selv trener yoga hjemme 2-3 dager i uken. Jeg trente på treningssenter før med kondisjon og litt styrke, men etter jeg begynte å jobbe 3-4 dager i uken har jeg ikke lenger overskudd til treningsentertrening, så da ble det yoga hjemme.
Blir ikke sånn ekstremt svett at det yogaprogrammet jeg jobber meg gjennom nå om dagen (YouTube), men sterkere og smidigere blir jeg.
Hva og hvordan trener du?
Det er dagens spørsmål fra meg.
Jeg selv trener yoga hjemme 2-3 dager i uken. Jeg trente på treningssenter før med kondisjon og litt styrke, men etter jeg begynte å jobbe 3-4 dager i uken har jeg ikke lenger overskudd til treningsentertrening, så da ble det yoga hjemme.
Blir ikke sånn ekstremt svett at det yogaprogrammet jeg jobber meg gjennom nå om dagen (YouTube), men sterkere og smidigere blir jeg.
0
Kommentarer
-
Jeg trener hele kroppen 3 ganger per uke. Siden jeg prøver å kutte ned kroppsfett for optimal utseende. Dette sparer meg for mye tid, samt gir meg optimal restutisjon
Jeg anbefaler denne treningsmåten for de som ønsker å spare tid for best resultat. På de dagene jeg verken jobber (er servitør) eller trener på senter, bruker jeg å gå i ca 20-30 min. Helst før frokost.0 -
Kategorier
- Alle kategorier
- 111 Hovedforum
- 41 Introduser deg selv
- 12 Generell helse, fitness og diett
- 2 Suksesshistorier
- 11 Mat og Ernæring
- 15 Fitness og Trening
- 12 Motivasjon og Støtte
- 7 Oppskrifter
- 5 Småprat, spill og moro
- 27 Fora MyFitnessPal