Polar pulsklokke — Norwegian

Polar pulsklokke

Instillinger
m4r1t
m4r1t Innlegg: 1 Member
Er det noen som kan hjelpe meg litt? Har fra før polar m400, men ønsker egentlig pulsmåling på håndleddet. Har sett litt på m430, men samtidig kommer jeg fram til at v800 kanskje hadde passet meg best da jeg ønsker å kunne få tilbakemleding på svømmeteknikk osv..
Noen som har innspill/erfaringer?

Kommentarer

  • hambroger
    hambroger Innlegg: 25 Member
    Instillinger
    > @m4r1t sa:
    > Er det noen som kan hjelpe meg litt? Har fra før polar m400, men ønsker egentlig pulsmåling på håndleddet. Har sett litt på m430, men samtidig kommer jeg fram til at v800 kanskje hadde passet meg best da jeg ønsker å kunne få tilbakemleding på svømmeteknikk osv..
    > Noen som har innspill/erfaringer?

    V800 har ikke en optisk pulsmåler på seg(en som er på håndleddet). Den har bare mer avanserte tilbehør i software og er konstruert bedre. Men når du tenker pulsmåling, er det under trening eller?

    M400 kan registrere søvn fint, du trenger bare å bruker polar flow appen, som du finner i iOS app store eller play store for Android mobiler.

    Men hvis du er ute etter pulsmåling under trening, så ville jeg heller kjøpt inn et pulsbelte som du kan ha på overkroppen under trening. Koster heller ikke skjorta. Fins en fra polar å.