Er jeg «skinnyfat»?? — Norwegian

Er jeg «skinnyfat»??

Hei! Jeg har akkurat gått ned 20kg siden september, og godt fornøyd med det! Eneste jeg er lite fornøyd med er at jeg forventet å se tynnere ut! Jeg planla å bare vedlike holde vekten etter å jeg hadde gått ned 20kg, men ser jo ut som jeg kan godt slanke meg 5-7kg til! Er nå 65,6kg og 179cm, og har relativ lav BMI. Legger med bilder. (Disse er tatt på kvelden, og viser de styggeste vinklene for å vise at jeg har mye fett igjen)
Skjønner at jeg antageligvis bør begynne med stryke-trening for å få mere muskler, men travel hverdag og skade i knær og rygg forhindrer dessverre dette. Er i hvert fall ikke villig til å prøve enda. Vil magefettet forsvinne om jeg fortsetter med en aktiv hverdag og kaloriunderskudd, eller må jeg begynne med styrketrening for å bli kvitt fettet? Er jeg det som kalles «skinnyfat»? Jeg tror ikke det selv, for jeg ser jo ikke særlig «skinny» ut enda, og jeg har jo en ganske kraftig beinbygning. Hjelp?

Kommentarer

• eriksen_ken
    eriksen_ken Innlegg: 1 Member
    For å bli kvitt fettet bør du i allefall trene styrke og spise sunt. Om du bare slanker deg vil du også miste musklene som er med på å stramme opp, og ikke minst forbrenne.
    Kraftigbeinbygning er bare en myte. Dessverre.

Gå å få hjelp via nettcoach feks. Det koster litt. Men det koster mindre enn å være misfornøyd med at man ikke klarer å bli fit de neste 30 åra.
    Det er mye lettere enn man tror når man får korrekt hjelp.