Hei! Er det noen her?
Magnhild
Heisann! Er det noe aktivitet her inne? Hadde vært kjekt å prate med noen andre for bedre motivasjon og ståpåvilje.
2
Kommentarer
-
Hei!
I dag har jeg fått opprettet konto - endelig. Å motivere seg selv til å starte er ikke lett!
Jeg vil gjerne ha en venn eller flere her inne, og trenger all den støtte og motivasjon jeg kan få ☺1 -
Hei etter en lang periode uten bruk av appen bestemte jeg meg for å ta den ibruk igjen å lastet den ned i går. er det mange aktive her inne på forumene?0
-
> @NyStart87 sa:
> Hei!
>
> I dag har jeg fått opprettet konto - endelig. Å motivere seg selv til å starte er ikke lett!
>
> Jeg vil gjerne ha en venn eller flere her inne, og trenger all den støtte og motivasjon jeg kan få ☺0 -
Best å bare legge til de som man ser ofte og kommer overens med . Har dessverre ikke vært så mye aktivitet i år her inne på forumet. Uansett fint å se flere som kommer igang, har holdt på noen mnder med appen selv og synes det gjør det lettere å få kontroll over hvor mye man spiser. Håper dere får til, hvis det er ting som dere lurer på er det bare å opprette et emne, så blir nok folk å hjelpe til. Stå på folkens0
Kategorier
- Alle kategorier
- 111 Hovedforum
- 41 Introduser deg selv
- 12 Generell helse, fitness og diett
- 2 Suksesshistorier
- 11 Mat og Ernæring
- 15 Fitness og Trening
- 12 Motivasjon og Støtte
- 7 Oppskrifter
- 5 Småprat, spill og moro
- 26 Fora MyFitnessPal