Rekk opp hånden hvis du er aktiv her
Kommentarer
-
Hei!
Jeg vil veldig gjærne ha venner! er ny og startet for en uke siden😁1 -
Jeg meldte meg inn for 45 dager, har ikke kommet i gang med venner her inne. Vil gjerne være venn😃2
-
Hei, starter på søndag ser etter venner her4
-
50 dager, har kun gått ned 1 kg0
-
72 dager på rad med MyFitnessPal som virkelig har hjulpet til med kontroll på matinntaket. 13,9 kg til nå er jeg fornøyd med. Ikke ferdig ennå!2
-
Jeg har gått ned 4,2 kg på en måned!!! Tenk at det har så stor betydning det vi putter i munnen. Jeg har ikke endret treningsvaner.
Startet med 85,8 kg. Er 28 år. 166 cm høy.
Nå ønsker jeg å fortsette, men uten at det ødelegger livsgleden med maten. Balansen er vanskelig når man «teller» antall kalorier.3 -
Startet på 99 kilo og er nå nede 96 på en måned. Trener styrke noen dager i uka, så er fornøyd at det går nedover. Prøver ta det sakte, så lenge jeg holder under daglig mål i kalorier.1
-
Starter imorgen etter en liten pause. Er vektnedgang som er prioritert her. Ønsker venner her, så er bare å ta kontakt 😊 noen i Larviksområdet som er aktive her?1
-
Er aktiv her jeg0
-
Hei! Har planer om å bli aktiv...! Brukte appen litt i 2014, gikk ned 5 kilo da - men de er tilbake med renter . Tenker å gå ned 13 kg til jul - og bli der!0
-
Er aktiv her🙂1
-
Hei når jeg har et kalloriinntak på det som er utregnet for meg, så når jeg har vært i aktivitet så står det resterende inntak og det øker når jeg er i aktivitet. har koblet til fitbitten min. Er det riktig? Skal jeg spise etter resterende inntakktallet så det står i null? Skjønte ikke helt dette så kanskje noen som kan forklare det for meg 🤔0
Kategorier
- Alle kategorier
- 111 Hovedforum
- 41 Introduser deg selv
- 12 Generell helse, fitness og diett
- 2 Suksesshistorier
- 11 Mat og Ernæring
- 15 Fitness og Trening
- 12 Motivasjon og Støtte
- 7 Oppskrifter
- 5 Småprat, spill og moro
- 26 Fora MyFitnessPal