Rekk opp hånden hvis du er aktiv her - Side 2 — Norwegian

Rekk opp hånden hvis du er aktiv her

2»

Kommentarer

  • tgrindhaug
    tgrindhaug Innlegg: 1 Member
    Hei!
    Jeg vil veldig gjærne ha venner! er ny og startet for en uke siden😁
  • turidthingbo1219
    turidthingbo1219 Innlegg: 1 Member
    :) Jeg meldte meg inn for 45 dager, har ikke kommet i gang med venner her inne. Vil gjerne være venn😃
  • verorun86
    verorun86 Innlegg: 2 Member
    Hei, starter på søndag :) ser etter venner her ;)
  • ToreRandem
    ToreRandem Innlegg: 2 Member
    50 dager, har kun gått ned 1 kg
  • terje_d
    terje_d Innlegg: 1 Member
    72 dager på rad med MyFitnessPal som virkelig har hjulpet til med kontroll på matinntaket. 13,9 kg til nå er jeg fornøyd med. Ikke ferdig ennå!
  • hilde_th89
    hilde_th89 Innlegg: 2 Member
    Jeg har gått ned 4,2 kg på en måned!!! Tenk at det har så stor betydning det vi putter i munnen. Jeg har ikke endret treningsvaner.
    Startet med 85,8 kg. Er 28 år. 166 cm høy.
    Nå ønsker jeg å fortsette, men uten at det ødelegger livsgleden med maten. Balansen er vanskelig når man «teller» antall kalorier.
  • mcicepit
    mcicepit Innlegg: 3 Member
    Startet på 99 kilo og er nå nede 96 på en måned. Trener styrke noen dager i uka, så er fornøyd at det går nedover. Prøver ta det sakte, så lenge jeg holder under daglig mål i kalorier.
  • HenrikNilsen
    HenrikNilsen Innlegg: 1 Member
    Starter imorgen etter en liten pause. Er vektnedgang som er prioritert her. Ønsker venner her, så er bare å ta kontakt 😊 noen i Larviksområdet som er aktive her?
  • maritamor
    maritamor Innlegg: 6 Member
    Er aktiv her jeg
  • audhildhild
    audhildhild Innlegg: 1 Member
    Hei! Har planer om å bli aktiv...! Brukte appen litt i 2014, gikk ned 5 kilo da - men de er tilbake med renter :s . Tenker å gå ned 13 kg til jul - og bli der!
  • maalfrid86
    maalfrid86 Innlegg: 2 Member
    Er aktiv her🙂
  • ingerlise79
    ingerlise79 Innlegg: 3 Member
    Hei når jeg har et kalloriinntak på det som er utregnet for meg, så når jeg har vært i aktivitet så står det resterende inntak og det øker når jeg er i aktivitet. har koblet til fitbitten min. Er det riktig? Skal jeg spise etter resterende inntakktallet så det står i null? Skjønte ikke helt dette så kanskje noen som kan forklare det for meg 🤔