Dela framgång och motvind- Sida 3 — Swedish

Dela framgång och motvind

13»

Kommentarer

  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    Spammar lite. Idag ned 0,7 från gården så envisades att registrera även dagens vikt bara för att… (och för att jag inte accepterar plusset igår haha)
  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    > @Frk_M sa:
    > @KarinSanden +0,2 kg denna vecka. Första plusset. Kalorimässigt så borde jag gått med men har en strejkande mage och känslan av pms som kommer och går. Trodde att det skulle bli bättre när blödning inte finns regelbundet längre men icke.
    >
    > Tyder på att det blir ett skutt på vågen nästa vecka då eller man kan i alla fall hoppas. Bara hålla i och hålla ut.
    >
    > I helgen har jag bara en utemiddag planerad. Skönt matmässigt men betyder samtidigt också mindre social gemenskap.

    Har du mkt PMS? Hur gammal är du? Jg hade ett helvete i många år men började ta Gestrina 2019 sen dess har jag fått frid.
  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    redigerade september 20
    @KarinSanden inte så mkt längre men ibland och allt är upp och ned. Konstigt att alla möjliga symptom kommer. Blev 50 nyligen.
  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    Frk_M skrev: »
    @KarinSanden inte så mkt längre men ibland och allt är upp och ned. Konstigt att alla möjliga symptom kommer. Blev 50 nyligen.

    Hej! Haft lite intensiva dagar här med mycket aktiviteter och träning. Hur har du det?

    jag vägde in i måndags på 85,8 så viktnedgången har varit stadigt åt rätt håll. Sen har jag varit på kurs tisdag och onsdag och ätit mycket mer än jag brukar 8kakor, godis, bullar, mackor) så imorse vägde jag 87, men jag vet att det kommer gå ner på 1-2 dagar efter att maginnehållet försvunnit.

    Efter lunch idag ska jag åka till Åre och stanna över helgen. Det kommer bli mycket rörelse och många steg, men säkert ett och annat gott att äta med. Men jag kommer försöka vara i rörelse hela dagarna så jag tror att det kanske kan gå ihop sig ändå. :smile:
  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    redigerade september 28
    @KarinSanden Åh vad härligt det låter med Åre.

    Jag är på någon sorts platå så försöker härda ut. Ätit mer måltider med mat så det kan också påverka såklart. Oändligt trött också då jag varit stressad och sover dåligt. Har en ny chef som jag ännu inte riktigt förstår mig på. Så lite låg men det ska nog bli bättre snart 😊
  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    redigerade oktober 4
    @KarinSanden Minus 0,3 kg denna vecka. Galen vecka där jag börjat prioritera bord mig själv och då spricker allt. Innan det gör det så ska jag försöka ta tag i situationen nu när det är identifierat! Tar delvis en egen dag idag för att bara andas…

    Hur går det för dig? Håller du dig till din plan?
  • KarinSanden
    KarinSanden Inlägg: 51 Member
    Frk_M skrev: »
    @KarinSanden Minus 0,3 kg denna vecka. Galen vecka där jag börjat prioritera bord mig själv och då spricker allt. Innan det gör det så ska jag försöka ta tag i situationen nu när det är identifierat! Tar delvis en egen dag idag för att bara andas…

    Hur går det för dig? Håller du dig till din plan?

    Jag har haft precis samma typ av vecka tyvärr. Massor på jobbet, inte tid att träna och maten har gått åt helvete. Det syns även på vägen som visar +0,5 i morse. Men jag är taggad att ta tag i allt ordentligt så jag tror att det ordnar sig. Jag tänker inte ge upp!
  • Frk_M
    Frk_M Inlägg: 54 Member
    @KarinSanden vi ska kämpa vidare! Tur vi har varandra här på forumet 😊