Er jeg den eneste Dansker?- Side 4 — Danish

Er jeg den eneste Dansker?

Indstillinger
124

Kommentarer

  • CharlottesDK
    CharlottesDK Indlæg: 11 Member
    Indstillinger
    Jamen velkommen alle sammen. :flowerforyou: Yep, jeg er her endnu. Og er oppe på at have tabt 18,5 kg efter at have været her i 6 måneder. Det er vildt så meget det hjælper at tælle kalorier. Der skal selvfølgelig også motion til. Jeg er vild med Leslie Sansones aerobic. Vil I se hvad det går ud på så er det ganske gratis på YouTube:

    https://www.youtube.com/channel/UC4GK-CDB5L86QER29aAay7g/videos

    Jeg bruger 2 mile videoen. Dvs jeg får ikke dyrket meget motion for tiden pga varmen. Hvad gør I når det er så varmt?
  • KatrineBas
    KatrineBas Indlæg: 11
    Indstillinger
    Prøver at stå tidligt op, så jeg kan komme ud og løbe inden varmen for alvor slår til :) Hvis jeg udskyder træningen, så bliver jeg bare alt for træt pga. varmen
  • Nobody_988
    Nobody_988 Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg er lige begyndt at bruge det så håber det giver et godt vægttab :)
  • KamillaMH
    KamillaMH Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg er også lige startet her d. 5. Jeg følger en kostplan ved siden af, men synes det er sjovt at taste ind ved siden af og se, hvor mange kalorier jeg spiser nu. Det giver mig også et bedre overblik over, hvor kalorierne gemmer sig, når jeg på et tidspunkt skal forlade kostplanens trygge rammer.
  • khldk
    khldk Indlæg: 1
    Indstillinger
    et par danskere er her da :)
  • pd4living
    pd4living Indlæg: 61 Member
    Indstillinger
    Ja vi er da nogle stykker ser det ud til, jeg har også sneget mig.

    Er dog en del på det engelske forum og læser tråde der, da den danske er noget stille.
    Men det kan vi måske ændre.
  • otakucupcakegirl
    Indstillinger
    Dansker her også lige begyndt og bruge den her mega gode app igen den er ret nice og nem og bruge når du lige vænner dig til det :) Hehe
  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Jeg er her også, er lige ankommet sammen med en flok fra madlog, de lavede om på deres koncept, så derfor valgtevi det her.

    Har startet en gruppe op, som slår igang foralvor på fredag 29 August. Læs om den , der er eneklte regler der skal overholdes, men kom med hvis du har lyst, vi plejer at være ganske aktive. Gruppen hedder: Sæt i gang og blive efterårs lækker.
  • hemaen
    hemaen Indlæg: 1
    Indstillinger
    Jeg er lige kommet og skal lige finde ud af hvordan den virker. Jeg prøvede at downloade en skridttæller, som skulle arbejde sammen med myfitnesspal men den virker ikke. (12 skridt, som jeg fik ved at ryste telefonen, på en hel dag.) :-) Godt nok er jeg ikke så aktiv, men jeg bruger mere end 12 skridt bare ved at gå på wc. :-)
  • gottorp67
    gottorp67 Indlæg: 20 Member
    Indstillinger
    Nej der er også en anden gruppe fra Madlog, som også er på herinde, da de som tidligere beskrevet har ændret systemet. Jeg har desværre 5 måneder tilbage endnu, men vil gerne køre her sideløbende, så jeg til februar, kan forsætte herovre.

    Jeg har oprettet den samme gruppe, som på Madlog: "Nu er det nok, vægten skal ned"

    Så her er alle velkomne bare de holder en god tone sprogligt, da det jo er meningen at vi skal støtte hinanden.
  • gefionsparken
    gefionsparken Indlæg: 5 Member
    Indstillinger
    nejjj bestemt ikke og tillykke med dine 22 kg- kan du mon hjælpe mig? Har skrevet et indlæg under præsenter dig......:smile:
  • gefionsparken
    gefionsparken Indlæg: 5 Member
    Indstillinger
    ja nemlig....hvornår begynder man at tabe sig....
  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Nej der er også en anden gruppe fra Madlog, som også er på herinde, da de som tidligere beskrevet har ændret systemet. Jeg har desværre 5 måneder tilbage endnu, men vil gerne køre her sideløbende, så jeg til februar, kan forsætte herovre.

    Jeg har oprettet den samme gruppe, som på Madlog: "Nu er det nok, vægten skal ned"

    Så her er alle velkomne bare de holder en god tone sprogligt, da det jo er meningen at vi skal støtte hinanden.

    Du kan bede madlog om at få refunderet dine penge, fordi dumelder dig ud pga deres ændringer.
  • linesal
    linesal Indlæg: 4 Member
    Indstillinger
    Hep Hey! Jeg er her også. Kæmper med at komme igang igen! lol
  • CarstenB
    CarstenB Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hejsa folkens.
    Jeg hedder Carsten, og er også dansker. Dog bor jeg ikke i DK, men derimod i Irland. Jeg er 38 år gammel.

    Tilbage i 2011 var jeg oppe og runde 160kg, hvilket fik min læge til at indstille mig til en Gastric Bypass. Den fik jeg i juni 2011.

    Jeg nåede vægtmæssigt i marts 2013 ned på 95,4kg.

    Desværre har forskellige ting gjort, at jeg nu ligger og kæmper omkring de 120kg. Det er bl.a. derfor at jeg er begyndt at tælle kalorier + motionere mere.

    For mig at se, så er det bedste med MFP, den stregkode-scanner, som jeg dagligt bruger. Når jeg handler ind, køber jeg kun ting, der kan scannes, for at gøre det lettere for mig at skrive ind.
  • Falkepigen
    Indstillinger
    Sikke et imponerende vægttab!

    Den der stregkodescanner, hvor finder man den?
  • Falkepigen
    Indstillinger
    Jeg har ledt efter gruppen "sæt i gang......" herinde uden held ?.
    Nogen gode råd til hvordan man finder de danske grupper?
    Jeg er selv Madlogbruger, men stopper med det, når min nuværende medlemsperiode udløber.
  • CarstenB
    CarstenB Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Sikke et imponerende vægttab!

    Den der stregkodescanner, hvor finder man den?

    Det store vægttab skyldes tildeles at jeg fik en gastric bypass for nogle år siden.

    Stregkodescanneren er som en del af myfitnesspal app'en til android og IOS.
    http://www.myfitnesspal.com/mobile/android
    https://itunes.apple.com/ie/app/calorie-counter-diet-tracker/id341232718?mt=8
  • katrineunbehaun
    katrineunbehaun Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    jeg er lige kommet herind :) hej
  • Falkepigen
    Indstillinger
    Hej Katrine og velkommen hertil :-)
  • Susdamgaard
    Susdamgaard Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Jeg er her også???? Men ret ny her inde - så er ved at prøve at sætte mig ind i det hele.
  • DKvistgaard
    Indstillinger
    Siden alle andre også skriver "jeg er ny her" osv. Så vil jeg også skrive: Jeg er ny her, hej med jer ;)
  • KasperMulvad
    KasperMulvad Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Halløj alle, jeg er også forholdsvis ny herinde. Godt at se at man ikke er alene om at holde dampen oppe og vægten nede :D
  • dkjenkim
    dkjenkim Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    er her også... blev træt af madlog og fandt herind ;)
  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Velkommen tilalle jer nye, det her er et godt sted. Er faktisk glad for jeg skippede madlog.