Hej allesammen — Danish

Hej allesammen

Indstillinger
Taberen2014
Taberen2014 Indlæg: 1 Member
Hej til alle i andre fitness pals derude.
Jeg var lige ved at være bange for, at jeg var den eneste dansker der brugte denne geniale app.
Jeg har været på en lille månedstid og har logget motion og måltider hver dag og finder det efterhånden ret nemt og meget hjælpsomt ift. at holde styr på kalorieindtaget????
Både konen og jeg besluttede os for at ændre vores kostvaner lige efter nytår i år og jeg må sige, at det går sku meget godt.
Min kone går ikke så meget op i at holde styr på kalorierne som jeg gør, så det er meget fedt at se, at det er der andre der gør!????
Det er første gang jeg er logget på hjemmesiden her, jeg bruger normalt kun app'en på min iPad og iPhone. De er forøvrigt kædet sammen med både Endomondo og mit Fitbit flex armbånd.
Men Hej til jer alle og fortsæt den gode(sunde) stil.

Kommentarer

  • Knudsen66
    Knudsen66 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    hejsa fitness venner
    dette er et godt redskab til at holde styr på motionen og kost og det er ret sjovt, at se kost på den måde contra motion
    ;)
  • vbb1982
    vbb1982 Indlæg: 1
    Indstillinger
    Ja - der går faktisk en smule sport i at holde sig på sit mål, når de ter så nemt..

    Jo vi er flere som er på...
  • skovtrolden
    skovtrolden Indlæg: 7 Member
    Indstillinger
    Startede 1. januar, (lige som mange andre), og har indtil nu tabt 13kg, ved at gå ved WeightWatchers, men manglede et alternativt til deres papir helvede, hvor man skal slæbe rundt på pointtabeller og en dagbog. Og blev lidt sur da jeg opdagede at WW medlemmer i resten af verden tilbydes en app, og tilhørende PC program, så man kan bruge sin plastikhjerne som jo alligevel følger en.
    Så efter en del skriveri med WW i både Danmark og Sverige, måtte jeg finde på noget andet, og besluttede mig for at prøve myfitnesspal igen, og den er faktisk rigtig god.

    Moin
    Peter