Manglende motionsformer? — Danish

Manglende motionsformer?

Indstillinger
Kan det virkelig passe at motionsformer som løb, svømning og cykling ikke kan findes men skal skrives manuelt? Hvis man skal, hvordan skal jeg så regne min forbrænding ud? Siden foreslår at finde lignende motionsformer og regne ud fra dem men jeg kan intet finde.

Kommentarer

  • mads_o86
    mads_o86 Indlæg: 13 Member
    Indstillinger
    Nej, på min app på telefonen er de der allesammen.

    Til gengæld bruger jeg dem ikke, for i stedet har jeg appen RunKeeper, som er meget lettere at bruge, og den kan også holde styr på løb, gang, cykling, svømning, roning osv - og det hele kommer automatisk over i MyFitnessPal, hvilket er ret smart.
  • Sjoerringvej100
    Sjoerringvej100 Indlæg: 5 Member
    Indstillinger
    Hej Zebrakatten
    Nej, du kan som udgangspunkt finde langt de fleste motions former, men nogle af dem skal man skrive det engelske ord for, bl.a. bike så fremkommer cykling, man kan også bruge en sports app, som bl.a. runkeeper, eller endomondo, ( den bruger jeg ) Endo kan sættes op til at overføre alle motions statistikker så man er fri for det,
  • Zebrakatten
    Zebrakatten Indlæg: 2
    Indstillinger
    Okay, mange tak :) så kan jeg bedre forstå jeg ikke kunne finde dem. Jeg vil se på de andre muligheder i foreslog også :)
  • renedotnielsen
    Indstillinger
    Kan kun anbefale hvad Mads forslår... Brug runkeeper til alt din motion, så syncer den automatisk til MFP..
  • CharlottesDK
    CharlottesDK Indlæg: 11 Member
    Indstillinger
    Jeg er ret vild med Map my walk. Den måler hvor langt jeg har gået og hvor mange kalorier jeg har forbrændt. Og logger det herind når jeg er færdig med at gå tur. Og som de andre skriver, så bare søg på de Engelske ord for den form for motion du har dyrket, så dukker det op.