Fitbit flex — Danish

Fitbit flex

Indstillinger
koborg
koborg Indlæg: 5 Member
Hej. Er her nogen som har erfaring med at bruge fitbit flex sammen med myfitnesspal ? Jeg har forbundet dem men de forbrændte kcal kommer ikke over i myfitnesspal
Håber nogle kan hjælpe mig
Mvh Susanne

Kommentarer

  • Rsbg2014
    Rsbg2014 Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Nej desværre. Jeg bruger runkeeper og den overføre automatisk. Behøvede ikke engang at "parre" dem.
    Kender desværre ikke den du nævner.
  • Camilladr94
    Camilladr94 Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Nej desværre, jeg bruger endomondo som også selv overføre efter endt træning :)
  • skovtrolden
    skovtrolden Indlæg: 7 Member
    Indstillinger
    jeg bruger fitbit one, og der ingen problemer, men man skal på ind under apps her på myfitnesspal og "installere" Fitbit Tracker
  • pipsen1977
    pipsen1977 Indlæg: 1
    Indstillinger
    Hej :)

    Jeg har Fitbit Flex, og jeg har forbundet både med Myfitnesspall og Endomondo ;). Jeg kunne ikke få det til at virke før jeg forbandt det via Myfitnesspalls hjemmeside (fandt hjemmesiden vi internettet på mobilen), før det kæmpede jeg 14 dage med at få det til at virke.
    Synes det fungere vildt godt... også med endomondo... og ingen dobbelt registreringer ;). Blev meget mere motiveret, da jeg fit det til at arbejde sammen.

    M.v.h.

    Pia
  • skovtrolden
    skovtrolden Indlæg: 7 Member
    Indstillinger
    Nu er min Fitbit One holdt op med at synkronisere med MFP, er der andre som oplever noget lignende for tiden?
    Det har ellers virket upåklageligt lige indtil denne weekend.

    Moin
    Peter