Ønsket om at være slank og sund. — Danish

Ønsket om at være slank og sund.

Indstillinger
Hej alle sammen.

Mit navn er Kusuma. Jeg er 22 år gammel, mor til to små dejlige drenge og danner par med min elskede kæreste gennem 7 år.

Jeg har igennem mit liv altid været overvægtig. Da jeg ventede min første tog jeg omkring 25 kg på. Da jeg fødte ham, blev jeg fokuseret på at jeg gerne ville tabe mig, det gjorde jeg så, og jeg gik fra en vægt på 74 kg ned til 62 kg på relativ kort tid.

Efter vægt tabet, finder jeg hurtigt ud af at jeg er gravid med vores andet barn, jeg tager under den graviditet omtrent 20 kg på, da jeg føder ham, holdt jeg en kort barsel og gik i gang med min skole. Og jeg har ikke tabt mig som ved første om gang, jeg har faktisk taget på!

Jeg vejede omkring 74 kg da jeg lige havde født vores yngste, og til dags dato vejer jeg 78 kg. Jeg er 160 cm høj, så jeg har beregnet det til at jeg skal have en ideal vægt på 54-56 kg. UHA.

Jeg tænker at jeg gerne vil tælle kalorier og dyrke motion, da jeg ikke ønsker at gå op i en decideret slanke kur. Jeg ønsker umiddelbart ikke at skære ned på mine kulhydrater og forhøje mit protein indtag. Jeg ønsker at spise hvad jeg finder fornuftigt. Jeg er gode erfaringer med at, hvis jeg sætter restriktioner på, hvad jeg må og ikke indtage, så fejler jeg i forsøget, på ikke at indtage den mad.

Nu bliver mit indslag langt og jeg håber at du kan følge med. Jeg ønsker en form for støtte, opbakning og motivation fra jer andre. Jeg ønsker at have et fællesskab med jer, da jeg er meget nybegynder og jeg ønsker de bedste råd. Men egentlig ønsker jeg bare at følge jeres historier, som jeg håber I også vil følge min. Jeg ønsker inderligt at tabe mig (igen), jeg ønsker at være slank og sund og have en masse overskud.

Mvh Kusuma

Kommentarer

  • KatrineBas
    KatrineBas Indlæg: 11
    Indstillinger
    Held og lykke med vægttabet :) der ser ud til at du allerede er kommet godt fra start
  • thomas925
    thomas925 Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hvis du har nogle problemer eller spørgsmål ang. kosten så bare spørg. :)
  • Camilladr94
    Camilladr94 Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Held og lykke med det! Det lyder som en fornuftig plan du har, så du skal nok klare det :)
  • Migalice67
    Migalice67 Indlæg: 7
    Indstillinger
    Knæk og bræk :0). Bare hold øje med kalorierne. Hvad der kommer ind, skal helst ud igen med lidt renter.