Sjællandsk mandegruppe for 45-55 årige - noget for dig — Danish

Sjællandsk mandegruppe for 45-55 årige - noget for dig

Indstillinger
stko
stko Indlæg: 3 Member
Jeg og en kammerat er nye her på MFP, men tror begge på konceptet med at "blive holdt øje med" ... altså at vide at nogen kigger med i vores kost- og motionsregistreringer - at man bliver stillet lidt til ansvar for det mål man nu har sat op.

Jeg kunne godt tænke med at udvide vores lille gruppe lidt med 3-4 ekstra "venner", som tror på det samme og som er dedikerede til at skulle tabe 20-30 kg stille og roligt og kontrolleret hen over det næste års tid.
Du skal være lidt som os, dvs. lidt småtossede regnskabstosser, være motiveret for at hjælp og give hjælp, registrere alt mad og motion hver dag, og gerne være en type der som os kan lide at cykle og golfe. Du skal også helst bo indenfor en 50-75 km fra "Farum-Solrød-linien", da jeg tænker det kunne være sjovt også at kunne mødes relattivt uproblematisk - måske endda på cykel?

Lad høre fra dig her på opslagstavlen, så inviterer jeg til en gruppe hvis jeg føler kemien er i orden :-)
Lad dig nu for guds skyld ikke provokere af at jeg tillader mig at være lidt selektivi min udvælgelse, og skrive grimme svar her på opslaget - jeg vil jo blot gerne skabe en så homogen gruppe som muligt, som også på efter dette projekt kan være en hjjælp og støtte for hinanden :-)

Kommentarer

  • skovtrolden
    skovtrolden Indlæg: 7 Member
    Indstillinger
    Held og lykke med projektet.
    Jeg sidder her i Hornsyld, og spiller ikke golf, så jeg kan ikke selv være med, men elles lyder det som en rigtig god ide.

    Mvh
    Peter
  • mads_o86
    mads_o86 Indlæg: 13 Member
    Indstillinger
    Det lyder som en rigtig god idé. Jeg er i Vedbæk, men spiller ikke golf og er med mine kun 38 år lidt for ung. Og så har jeg lige mødt en pige i meget, meget god form, hvilket er motivation i sig selv. Til gengæld kan jeg godt være behjælpelig med nogle sportsbilletter i Nordsjælland, hvis I på et tidspunkt kunne tænke jer en belønning for veludført arbejde :-)
  • stko
    stko Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Tak for opmuntringen fra jer begge, håber I måske finder inspiration til noget tilsvarende. Jeg tror meget på effekten af et opmuntrende vagtsomt fællesskab.
  • Mikkel09
    Mikkel09 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Jeg kunne i hvert fald godt bruge noget støtte og også give den. Jeg er 50 år, skal tabe en uoverskuelig masse kilo, prøver at få cyklet og svømmet - men spiller ikke golf. Bor i København. Kan jeg optages i fællesskabet?