Halløjse fra Odense — Danish

Halløjse fra Odense

Indstillinger
linesal
linesal Indlæg: 4 Member
Ja, så har jeg efterhånden været her på MFP i lang tid uden der rigtig er sket noget. :) Jeg er 34 år gammel og vejer omkring 115 kg, med en høje på 167 cm. Mit første mål er at komme under 110 kg.

Jeg tabte mig faktisk rigtig fint tidligere på året, igennem motion og kalorietælling. Jeg nåede en vægt der hed 107 kg, og kunne passe en str. 46 buks. (En størrelse jeg ikke har været i siden gymnasietiden!) Men, i juli beluttede jeg mig for at holde op med at ryge, og derfor lagde jeg kalorietællingen lift på hylden, vel vidende at jeg ville tage på. Samtidig har besøgende i fresh fitness ikke holdt ved, da min træningspartner (søster) i foråret havde en stor tendens til at aflyse, og jeg er desværre ikke typen der bare tager afsted alene. Slet ikke da jeg kun kan træne efter arbejde, og derfor i forvejen er lidt træt.

Men nu vil jeg altså igang igen, så jeg glæder mig til at lære andre at kende som også kæmper mod kiloene. Få og give støtte, og få masser af tips og tricks! :)

Knus,
Line

P.S. Jeg er hammer kræsen, så det gør ikke dette projekt nemmere! lol

P.P.S. Hvis nogen i Odense (Seden Syd) skulle mangle en at tage en lille løbe/lunte tur med et par gange om ugen, så giv lyd! :)

Kommentarer

  • gottorp67
    gottorp67 Indlæg: 20 Member
    Indstillinger
    Hej Linesal

    Jeg hedder Marianne, men har titlen herinde som gottorp67.
    Vi ligger næsten i samme vægtklasse på nær tre kilo. Jeg er kommet herind fra betalingsiden Madlog, som jeg har betalt for på årsbasis, da jeg startede mit vægttab i februar 2013. Så lukkede de for grupperne i august, på nær for de som var oprettet. Men der kunne ikke komme ny til og man kunne ikke mere skrive til hinanden på mail. Jeg gik fra 127 til 110 men tog så på igen fordi jeg ikke kunne motivere mig selv til at fortsætte. Herinde er motivationen kommet tilbage, systemet med maddagbogen og sammenregningen forneden hjælper mig meget til at få det rigtige i munden i løbet af dagen.

    Hvis du har lyst til at være med i vores i første omgang liille gruppe, er du velkommen til at tilføje mig som ven. For øjeblikket er vi kun tre i gruppen, men der er plads til flere. Vores gruppe hedder " Nu er det nok, vægten skal ned".

    med venlig hilsen Marianne