lille konkurrence — Danish

lille konkurrence

Indstillinger
Hvad med at tabe sig fra 3 - 6 kilo inden den 1. december.

Somme tider er det sjovt med en lille konkurrence, der motiverer os til at holde mere fast i de sunde vaner. Det er vigitgt for mig, at være med, da 14 dages ferie i den kommende tid, vil gøre det mere besværligt at holde den gode gænge jeg nu er inde i. Selvom jeg vil forsøge at logge det meste af det jeg spiser, så er det kun cirka tal.

Er der nogen der vil være med, så skriver vi os på herinde

Min startvægt er: 112 kilo

Kommentarer

  • linesal
    linesal Indlæg: 4 Member
    Indstillinger
    Puha, ja jeg skal også på ferie i 14 dage om ca. 2 uger. All inclusive! Jeg frygter det lidt. Hihi. Men da der er fitness center på hotellet, samt flere forskellige pools, er jeg opsat på at benytte mig af disse og stadig få mindst 1 times motion i de 14 dage.

    Jeg er helt klart med på en lille venlig konkurrence. Hihi.

    Startvægt pr. dags dato: 114,6
  • Jularsen
    Jularsen Indlæg: 18 Member
    Indstillinger
    Lyder jo meget hyggeligt :happy: og siden jeg alligevel skal have smidt mindst 3kg senest den 9. oktober ( skifter fokus tilbage fra vægttab til løb mandagen efter :tongue: ) : er jeg også på (har jo ikke brug for at tage på igen i november :laugh: )

    startvægt i dag 78 kg
  • KatrineBas
    Indstillinger
    Rigtig god ide, jeg er frisk :)

    Startvægt: 91 kg
  • Caledonia65
    Indstillinger
    Jeg vil da godt være med, jeg er alligevel godt igang.
  • gottorp67
    gottorp67 Indlæg: 20 Member
    Indstillinger
    I mandags var vægten 111,8, det var ikke noget stort tab , men det hjælper alt sammen
  • Jularsen
    Jularsen Indlæg: 18 Member
    Indstillinger
    ok - det gik jo pænt skidt - tog fem kg på og har været syg og på andre måder forhindret i at løbetræne ordentligt (bevares har da været ude, men slet, slet ikke nok til panik-marathon-træning). Så valgte ikke at deltage i det løb jeg havde udset mig lørdag. skulle så lave test i dag og fandt ud af at marathon var muligt - men selvf, gik telefon med gps ud og fordi jeg åbenbart er vildt dårlig til at huske ruter manglede der lige lidt i at være marathon distance. Håber i andre har været dygtigere end jeg har :smile:
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    7 kg^^ :) nu skal der bare kæmpes videre så julen ikke bliver en pause eller tilbageskridt
  • gottorp67
    gottorp67 Indlæg: 20 Member
    Indstillinger
    Jeg har bestemt ikke været dygtig, min vægt viser i dag 115, altså 3 kilo mere end da jeg startede konkurrence. Hvorfor- min psyke driller mig. Jeg startede herinde med virkelig entusiasme, men efterhånden som mine 6 venner droppede ud, eller bare lod være med at skrive, virkede det på mig, så jeg begyndte at spise anderledes igen.
    Der skal åbenbart ikke meget til. Men igår fik jeg en mail fra en tidligere ven på Madlog, hun var åbenbart også herinde. Mailen fik mig op på mærkerne igen efter 1½ måned mindre sund mad, så i dag er jeg begyndt på at skrive min mad ind igen, så jeg holder øje med, hvor meget, der ryger ind. Ikke at jeg helt går den sunde vej, men at jeg passer på ikke at putte for meget ind.
    Så næste konkurrence skal nok være fra begyndelsen af Januar og frem.

    Stort tillykke til dem der kom i gang og holdt det. Hav en god jul og et godt nytår.
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Det med at udsætte til januar, kan du komme med godt argument for det ? Nej vel, bare fortsæt kampen så er du pludselig foran på point :)
  • Arizona_C
    Arizona_C Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Hej, jeg er for det meste paa det franske forum, men kigger lige ind her, og synes det lyder super med en udfordring! Vi er allerede omkring jul, saa hvad med at lave en udfordring for januar? 3kg paa en maaned ville vaere super :p
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Hvis du virkelig tør Arizona_C så er jeg med :=)
  • Arizona_C
    Arizona_C Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Hvis jeg toer? grin, jamen det goer jeg da!

    Min startvaegt hedder 63.2 kg, og din?