Januar konkurence ;-) — Danish

Januar konkurence ;-)

Indstillinger
Kom frisk kom glad.. nu skal vi af med julesulet hvis der da er nogen der har taget lidt på over julen?? Ellers skal vi bare fortsætte det gode arbejde!!!!

Hva sir i til det? Størst vægttab i Januar?


c¨,)
«1

Kommentarer

  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Jamen jeg håber på jeg er klar. Har du set gruppe er oprettet igen, vi skal sparke r..

    Små fede julenissers forvaltning til lærker sild. Er du med?
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    ja da :)
  • Falkepigen
    Falkepigen Indlæg: 13
    Indstillinger
    Jeg er også med ! :smiley:
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    Fedt :) så er vi 3... vi ser d. 31/1... spænd hjelmen og god vind... :-P
  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Lige over, så skal der gnaskes grønt.
  • mentoline
    mentoline Indlæg: 186 Member
    Indstillinger
    Jeg er også med :)
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    Ja Juliemusen!! :smiley:

    Fedt fedt Mentoline... jo flere jo bedere... æren er på spil.. :wink:
  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Skal vi bare nøjes med vægten står i vores gruppe, eller skal den frem her B)
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    vi behøver ikke skrive vægten, bare tabet... så er det ikke så slemt :wink:
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    ^^ satser på at vinde men har også mest at give af :blush:
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    hehe så regner vi procentvis vægttab ud... så er det lidt mere fair ;)
  • Falkepigen
    Falkepigen Indlæg: 13
    Redigeret januar 2015
    Indstillinger
    Kører det for jer andre? Her går det godt med at holde kalorietallet. I morgen har jeg en feriedag og så skal der motioneres og gåes en masse skridt. Ha' en god aften :smiley:
  • mentoline
    mentoline Indlæg: 186 Member
    Indstillinger
    Jo tak, det går faktisk fint. Jeg er motiveret, og vægten går stille og roligt nedad :)
  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Jeg er top tunet, spiste godt nok brunkager i går, men gav mig selv lov.
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    Juliemusen skrev: »
    Jeg er top tunet, spiste godt nok brunkager i går, men gav mig selv lov.

    Det går også godt her :) Jeg er SÅ motiveret for at nå i mål inden vi rejser d. 21/2.. :)

    Man skal altså også give sig selv lov til noget en gang i mellem.. ellers går det galt! ;)
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Hej

    Jeg er ny her og har brugt MFP i 9 dage til at registrere det jeg spiser, idet det er lettere end min notesblok, som jeg plejer at skrive alt ned jeg spiser. Jeg orker ikke at registrere vand jeg drikker, for det bliver lidt for meget.

    Mit mål er at komme under 100 inden maj. Det er godt 20 kg jeg skal tabe. Det betyder jeg er helt i bund med hensyn til kalorier. Jeg forsøger at komme ud og gå i frokostpausen et par gange om ugen, da det er så mørkt nå man kommer hjem på denne årstid. Ellers dyrker jeg ikke motion i hverdagen, mens jeg i weekenderne forsøger at komme ud og gå en længere tur på 4-7 km.

    Jeg synes allerede det er tungt/ svært at holde sig motiveret trods et fint tab den første uge (hvor jeg godt ved det meste er væske). Jeg er dog lettere stolt af mig selv, at jeg siden beslutningen blev taget om vægtreducering ikke har spist slik, knækbrød, kage. Dog har jeg drukket 1.5 l. Cola Zero siden fredag, hvilket jeg aldrig plejer, da vi aldrig køber sodavand her i familien.
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Hvorfor synes du det er svært at finde motivation ? Start med at svar på det før du skruer alt for langt ned med kalorierne og gå i stedet med små skridt til du er mere afklaret.

    Så er vi halvvejs. Jeg tager ud og rejser så er først tilbage når 'konkurrencen' er slut uden mulighed for at veje mig, så er noget bekymret for slutresultatet :)

    Status for jan. mdr indtil nu er -2,6
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    danskdansk skrev: »
    Hvorfor synes du det er svært at finde motivation ? Start med at svar på det før du skruer alt for langt ned med kalorierne og gå i stedet med små skridt til du er mere afklaret.

    Så er vi halvvejs. Jeg tager ud og rejser så er først tilbage når 'konkurrencen' er slut uden mulighed for at veje mig, så er noget bekymret for slutresultatet :)

    Status for jan. mdr indtil nu er -2,6


    Go rejse :)
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    edageyr skrev: »
    Hej

    Jeg er ny her og har brugt MFP i 9 dage til at registrere det jeg spiser, idet det er lettere end min notesblok, som jeg plejer at skrive alt ned jeg spiser. Jeg orker ikke at registrere vand jeg drikker, for det bliver lidt for meget.

    Mit mål er at komme under 100 inden maj. Det er godt 20 kg jeg skal tabe. Det betyder jeg er helt i bund med hensyn til kalorier. Jeg forsøger at komme ud og gå i frokostpausen et par gange om ugen, da det er så mørkt nå man kommer hjem på denne årstid. Ellers dyrker jeg ikke motion i hverdagen, mens jeg i weekenderne forsøger at komme ud og gå en længere tur på 4-7 km.

    Jeg synes allerede det er tungt/ svært at holde sig motiveret trods et fint tab den første uge (hvor jeg godt ved det meste er væske). Jeg er dog lettere stolt af mig selv, at jeg siden beslutningen blev taget om vægtreducering ikke har spist slik, knækbrød, kage. Dog har jeg drukket 1.5 l. Cola Zero siden fredag, hvilket jeg aldrig plejer, da vi aldrig køber sodavand her i familien.

    Jeg er på samme vogn som ham dansk.. :) lad være med at stille for store krav hvis du allerede nu er ved at miste motivationen. Så skulle du måske ændre dit mål til i første omgang at smide 5 kg, og se hvor hurtigt det går! og så kan du begtynde at skrue ned for kalorierne, og indstille dig på det endelige mål... man skal ikke bygge en burger man ikke kan gabe over, det er mega demotiverende ;)
  • Jularsen
    Jularsen Indlæg: 18 Member
    Indstillinger
    Tror da lige jeg hopper på udfordringen og ser hvor langt jeg kan nå herfra :)

    edageyr-> det lyder også som et voldsomt krav til dig selv. Synes det er en god ide hvis du nyder dine små sejre lidt mere først. og kan kun opfodre dig til at prøve at få lidt mere motion ind i hverdagen (små skridt kan ende med en lang rejse ;) ) -
  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    Jularsen skrev: »
    Tror da lige jeg hopper på udfordringen og ser hvor langt jeg kan nå herfra :)

    edageyr-> det lyder også som et voldsomt krav til dig selv. Synes det er en god ide hvis du nyder dine små sejre lidt mere først. og kan kun opfodre dig til at prøve at få lidt mere motion ind i hverdagen (små skridt kan ende med en lang rejse ;) ) -


    Godt initiativ Jularsen :) velkommen ombord :)

    Nu er der heller ikke så frygtelig lang tid til opgørelsen! hep hep hep!
  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Det blev til 3 kg for mit vedkommende
  • Jularsen
    Jularsen Indlæg: 18 Member
    Indstillinger
    der må jeg så strække våben - det blev til 2,4 kg mens jeg har været med
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    -4,3 kg
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Siden 7.1 er det blevet til -6.1kg. Holder på endnu - føler mig ikke specielt top-motiveret, men må trække på min stædighed.
    Skal nu på forretningsrejse, og frygter for hotelmad og repræsentationsmiddage og snart kommer vinterferien, hvor jeg bare satser på at få meget motion, så vægten ikke stiger unødigt.