Negative kalorietilpasninger — Danish

Negative kalorietilpasninger

Indstillinger
mganer
mganer Indlæg: 0 Member
Jeg fårstår ikke helt hvad der menes med indstillingen "Negative kalorietilpasninger" når jeg f.eks. har en app tilknyttet der måler mine skridt i løbet af dagen. Hvorfor skal jeg slå den tilpasning til?

Sådan her står der under indstillingerne.
Ændr håndtering af tilpasninger fra partnere
Hvis du har forbundet din MyFitnessPal-konto til en enhed eller app, der måler din totale kalorieforbrænding (Fitbit, Bodymedia, etc.), skal du krydse dette felt af for at tillade visning af negative kalorietilpasninger fra denne partner i din motionsdagbog. Ellers vil kun positive tilpasninger være tilladt.
Ændringer i denne indstilling vil kun omfatte tilpasninger, der modtages fra dette tidspunkt og fremefter (tidligere tilpasninger vil ikke blive korrigeret).En negativ tilpasning betyder, at din forventede kalorieforbrænding for dagen fra partneren ligger under MyFitnessPals oprindelige skøn. Hvis du ikke kan synkronisere din registreringsenhed indtil sent på dagen, eller hvis du ikke konsekvent bruger din registreringsenhed, foretrækker du måske ikke at aktivere negative tilpasninger.

Kommentarer

  • Lindberg83
    Lindberg83 Indlæg: 127 Member
    Indstillinger
    Jeg kan ikke tyde det når jeg læser det, desværre... det lyder underligt!
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Jeg forstår det som om det du registrerer fra enheden om det kun kan tælle positivt vs din indstillling for aktivitet. Så hvis du har angivet at du bevæger dig meget, men den ser du Ikke gør, om den Skal kunne påvirke om du får færre kalorier at arbejde med.