Forbind Endomondo med MFP — Danish

Forbind Endomondo med MFP

Indstillinger
edageyr
edageyr Indlæg: 232 Member
Selvom jeg på mobilen har forbundet Endomondo med MyFitnessPal og jeg her på MFP side på internettet kan se den er installeret, så kommer min motion gjort med Endomondo ikke ind som min daglige træning.
Er der noget jeg mangler at gøre, og har i et bud på hvad?

Kommentarer

  • Jularsen
    Jularsen Indlæg: 18 Member
    Indstillinger
    Hvis du går på endomondo på din browser, skal du gå ind i indstillinger -> fanebladet "forbind", og her checke at der er forbindelse og at der er kryds i "
    Auto-Post nye træningspas til MyFitnessPal" boksen ved myfitnespal logoet ..... :)
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Der var sat forbindelse også på endomondo. Efter et par dage virker det pludselig uden jeg har ændret noget. Mærkeligt. Men dog dejligt at det nu virker, så jeg slipper for at taste ind manuelt.
    Tak for din feedback
  • Jularsen
    Jularsen Indlæg: 18 Member
    Indstillinger
    velbekommen - godt det virker nu :)
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Det gør det så ikke altid. :(

    Hvis jeg har mere end en motionstur af samme type, ligges de sammen i MFP. Det er sådan set ok for mig. Men i søndags kom nummer to motionstur ikke over automatisk. Og blev heller ikke opdateret/ lagt sammen med den første. :o
    Jeg har forsøgt at synkronisere begge, og checket via nettet at de begge er på Endomondo. Så jeg må vist bare blive ved med at holde øje med om min motion kommer over i MFP.
  • hjald8
    hjald8 Indlæg: 139 Member
    Indstillinger
    Jeg bruger RunKeeper, som fungerer upåklageligt. MFP lægger flere aktiviteter på en dag sammen - ved opdatering på forside. Men under 'Motion' kan jeg se de enkelte aktiviter.

    Jeg har oplevet, at en senere aktivitet (hvor der var én aktivitet registreret) ikke blev opdateret. Jeg fandt ud af, at jeg fejlagtigt inden den sene aktivitet havde afsluttet min dag - under 'Mad'. Gik ud fra at det var grunden til at den sene aktivitet fra Runkeeper ikke blev opdateret - men har ikke undersøgt det nærmere.
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Gode ideer søges. Efter opdatering af Endomondo app (og vist også MFP) på mobilen, så overføres Endomondo træning ikke længere, og det er al træning og ikke bare den sidste.

    Jeg har forsøgt at starte Endomondo via MFP (der for de er forbundet), det hjalp ikke.
    Jeg har forsøgt at forbinde de to apps igen - det hjalp ikke.

    Træningen er registreret på Endomondos internet-side, men kommer altså ikke over i MFP.
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Hvis du går ind på din aktivitet via endomondo Web, står den så til at registreres i rekorder osv? har du prøvet med forskellige aktiviteter og set om andre typer fx cykling virker? Er både tid og kalorier registreret på endomondo? Tror man både kan linke via app 7g Web ville prøve hvad end vej du måske ikke har forsøgt
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Ja det stod på Endomondos side.

    Har nu afinstalleret Mfp og Endomondo på mobilen og geninstalleret. Nu virker det igen.

    Har en Sony Experia Z3. (mere hvis andre har samme model med lignende problemer)
  • minimum1
    minimum1 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Jeg kan heller ikke få det til at virke. Har iPhone. De er forbundet men der MFP registrerer ikke motionen fra endomondo.