Omkreds vs. vægt — Danish

Omkreds vs. vægt

Indstillinger
edageyr
edageyr Indlæg: 232 Member
Nu runder jeg snart de første 10 kilos tab. Og så undrer jeg mig lidt, for jeg har kun gået 3 cm ned i taljemål og 6 på hoften. Synes 10 kg jo er en del (tænker på hvor meget 10 liter mælk fylder) og undrer mig over hvor pokker det tabte har siddet, når det nu ikke giver sig udslag på taljen.

Hvordan forholder det sig med jer andre? Er der en tommelfingerregel for hvor mange cm der rygter på taljen per 10 kg?

Kommentarer

  • pd4living
    pd4living Indlæg: 61 Member
    Indstillinger
    Jeg tror ikke der er nogen tommelfinger regel om hvor man taber sig først eller mest, men har du prøvet at tage mål omkring lår, overarm, bryst, hals så vil du nok opdage at der også er røget 1 cm eller 2.
    Evt. tag målene nu så har du dem når der er røget lidt flere kg af samt måske et ansigts billed og et krops billed, det kan virkelig sætte et smil på læben når man rammer en periode hvor det står stille på vægten, men der er tydelig forskel på før og nu billed.
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Jeg forsøger også at måle mig en del steder men får meget forskellige mål så tror bare også det kan være svært mine bukser lyver dog ikke :D
  • mentoline
    mentoline Indlæg: 186 Member
    Indstillinger
    Jeg vil også sætte flere målesteder på. Jeg måler faktisk både talje og så der, hvor mavedellen er størst, altså lidt under navlen.