Feedback — Danish

Feedback

Indstillinger
Hej - jeg synes at jeres app er noget af det mest utrolige jeg er stødt på - har tabt mig ca. 10 kg. på 3 mdr. - blot ved at bruge app'en.
Jeg savner dog en mulighed for at kunne søge kostråd, når man er i over/underskud af hhv. fedt/protein/kulhydrat - hvilke fødevarer skal man vælge for at rette op på evt. misforhold.
.....og så lige et lille hjertesuk: Jeg har forbundet min Endomondo konto med Myfitensspal, men de vil ikke kendes ved hinanden - nogen der ved hvad jeg evt. har gjort forkert????

Kommentarer

  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Sletter de bare vores indlæg tilmed uden selv at svare... Very prof
  • FruNissen
    FruNissen Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hej Papalan og andre med Endomondo-problemer

    Jeg havde også en del problemer med at få Endomondo til at finde MFP, og skrev derfor til kundeservice, hvor jeg fik en lang mail på engelsk (der er desværre ikke dansk support, hvilket nok også er forklaringen på, at du ikke får svar her).

    Essensen var, at jeg skulle først sikre at jeg havde forbundet de to apps (det havde jeg, så det trin sprang jeg hurtigt over). Hvis det ikke virkede, så skulle jeg logge ud af begge apps, og derefter logge ind igen. Det virkede næsten for mig. De to programmer fandt nu hinanden, men det var kun nogle gange, at jeg kunne se min træning. Jeg fandt ud af, at min MFP konto var indstillet til amerikansk tid, hvilket betød at mine tidlige morgenture ikke kom ind på dags dato i Danmark, men i går i USA-tid (så det blev registreret, men på dage, som jeg havde afsluttet og derfor ikke så mere på). Din geografiske placering/tidszine rettes under indstillingerne i MFP. Det sidste problem jeg havde (og har fået løst nu) var, at Endomondo i sine indstillinger har lavet en særlig gruppe aktiviteter, der som udgangspunkt kun kan ses af dig selv (gang, cykling transport og skridttæller). De overføres ikke til MFP, medmindre du giver tilladelse til det (jeg fik det til at virke ved at lade mine venner få adgang til at se disse træningspas også). Og nu virker det helt perfekt.

    Jeg håber, at mit indlæg egentlig er lige meget, fordi du selv har fået det til at virke :). Men måske andre kan have gavn af forslagene. Det er nemlig lidt fedt, at bonuskalorierne triller ind i tak med, at vi knokler!! :p