Feedback fra app'en — Danish

Feedback fra app'en

Indstillinger
Hej med jer.
Først en stor ros til Myfitnesspal - jeg har nu - alene ved at bruge denne app - tabt mig ca. 10 kg. på 3 måneder. Jeg savner dog en mulighed for, at kunne korrigere det daglige indtag af fedt/kulhydrater/proteiner ved at man kunne søge info om de rette madvarer til at rette op på et evt. misforhold mellem disse 3 elementer.
....og så lige et lille hjertesuk: jeg har forsøgt at forbinde min Endomondo konto med min Myfitnesspal, og på begge app's står der, at de er forbundet med hinanden - eneste problem er kun, at de ikke overfører dat til hinanden - har jeg gjort noget forkert???

vh Alan H.

Kommentarer

  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Hej de læser desværre aldrig disse indlæg. Der var for nylig et indlæg af endemyr om endomondo hvor hun også fik løst problemet er i en af de andre emne områder. Men dejligt at høre du har success, vi har en lille gruppe til hver måned til at bakke lidt op med engagement hvis det kunne friste.fortsat god kamp til dig
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Papalan skrev: »
    Hej med jer.
    Først en stor ros til Myfitnesspal - jeg har nu - alene ved at bruge denne app - tabt mig ca. 10 kg. på 3 måneder. Jeg savner dog en mulighed for, at kunne korrigere det daglige indtag af fedt/kulhydrater/proteiner ved at man kunne søge info om de rette madvarer til at rette op på et evt. misforhold mellem disse 3 elementer.
    ....og så lige et lille hjertesuk: jeg har forsøgt at forbinde min Endomondo konto med min Myfitnesspal, og på begge app's står der, at de er forbundet med hinanden - eneste problem er kun, at de ikke overfører dat til hinanden - har jeg gjort noget forkert???

    vh Alan H.

    Jeg har haft problemer med den automatiske overførsel fra Endomondo til MFP

    Først skal du sikre dig at andre end dine venner kan se dine Endomondo-træninger, ellers overfører den ikke til MFP.

    Det kom til at virke indtil Endomondo blev opdateret. Kunne ikke få det til at fungere før afinstallerede både MFP og Endomondo på min mobil, og så installere dem igen og forbandt dem.

    Håber det hjælper dig. Som DanskDansk har jeg haft en anden tråd i et af de andre emner omkring mine kvaler.
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    .oO kukkuk