sætte vægttab til mere en 1 kg/uge — Danish

sætte vægttab til mere en 1 kg/uge

Indstillinger
Roa2879
Roa2879 Indlæg: 1 Member
Jeg har brug for at kunne sætte mit ønskede vægttab til 2 kilo om uge, men jeg kan ikke finde den mulighed. jeg kan sætte den til max 01kg/uge.
hvordan ændre jeg det?

Kommentarer

  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Startskærm, mål, og så lav brugertilpssset hvor du sænker kalorier og ser hvor mange kg det Ca svarer til. Eller overvej om det virker realistisk at følge resten af dit liv hvis du gør detnskrapt, erfaringen er at folk har svært ved leve normal bagefter og tager på, hvis man gør det som en kur.
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    MFP vil ikke 'tillade' at beregne mindre end 1200 kcal per dag, og kommer man under 1000 fortæller den at man lever usundt. Så jeg vil sige at du må acceptere dens forslag på 1200 og så bare dyrke motion derefter.
    Selv vil jeg gerne tabe 1 kg om ugen, men det kan jeg ikke hvis jeg indtager 1200 kcal per dag og ikke dyrker motion.
    Derfor har jeg MFP til minimum kalorier. Målet er at spise mellem 1000-1100 og så motionere 1000 kcal om dagen. Det giver ikke 2 kg tab for mig, men nærmere 1-1,5 hvis jeg holder det hele strengt, men vi er jo forskellige. Og jo tungere man er, jo mere energi skal man have - dermed taber man sig også mere i starten. Det er i hverttilfælde min erfaring.
  • danskdansk
    danskdansk Indlæg: 313 Member
    Indstillinger
    Under 1200 er jo også helt gak gak, særligt som mand..
  • alexanderholm556
    alexanderholm556 Indlæg: 7 Member
    Indstillinger
    For hverken mænd eller kvinder er det sundt at komme under 1200kcal, da kroppen slet ikke ville kunne fungere optimalt på et lavere kcal niveau. Derfor er det samtidig vigtig i et vægttabsforløb, at man både spiser sundt og varieret og også træner da det hænger nøje sammen