C9- challenge - det virker c",) — Danish

C9- challenge - det virker c",)

Indstillinger
Jeg er helt oppe og ringe, jeg gennemført i starten af juni en C9, som er en detox, som løber over 9 dage.
Jeg tog den som et kickstart til det vægttab, som jeg egentlig har prøvet at tage mig sammen til længe, men som bare ikke ville lykkes ordentligt.

Efter de 9 dage havde jeg tabt 3,9 kg og 20 cm - det var så fedt. Ikke nok med kg og cm, men jeg havde også fået et meget bedre styr på mit madindtag og ikke mindst min sukkertrang.
Jeg havde fået blod på tanden og gennemførte efterfølgende FIT-1 programmet på 30 dage, hvor man får træningsprogram, kosttilskud og shakes.

Jeg har siden 9. juni har jeg tabt 9 kg og 35 cm - DET ER SÅ FEDT :smiley: Jeg starter på 30 dages FIT-2 om 14 dage. Og jeg glæder mig til at komme i gang - den skal have MAKS gas igen :wink:

Hvis I vil vide mere er I meget velkomne til at sende mig en mail på pillsburg.c9@gmail.com

Kommentarer

  • mentoline
    mentoline Indlæg: 186 Member
    Indstillinger
    hvor lyder det fantastisk :) Kan godt forstå, at du er helt oppe at ringe!

    Fedt at du har mod på mere :)
  • Juliemusen
    Juliemusen Indlæg: 147 Member
    Indstillinger
    Stort tillykke, ville ønske jeg kunne, men kan ikke knokle fysisk hårdt og samtidig være på C9, er ret sikker på jeg bliver dårlig.
    Er fit 1 og 2 noget ala de 9 dage?
  • isabellapillsburg
    isabellapillsburg Indlæg: 89 Member
    Indstillinger
    Fit 1 og 2 løber over 30 dage og er kosttilskud og trænings program. Træningen er en blanding af styrke og kardio. Jeg ser frem til snart at gå i gang med fit 2.