Tilføj mig gerne — Danish

Tilføj mig gerne

Indstillinger
edageyr
edageyr Indlæg: 232 Member
Fra januar til juni 2015 tabte jeg mig godt 24 kg. Desværre gjorte skift i job og deraf ændrede muligheder at jeg ikke fik nok motion. Sammenholdt med for meget at spise har jeg deraf taget halvdelen på igen. Ikke så sjovt. :(
Nu skal den have en skalle, derfor kan bruge alt den inspiration og opbakning som jeg kan skrabe til mig. Så regner du også med et langtidsforhold til MFP, så tilføj mig gerne som ven. :)

Kommentarer

  • trinesteffensen89
    trinesteffensen89 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Jeg har også genoprettet mit gode forhold til app'en igen. Og det kommer til at vare længe - også fordi, app'en er synkroniseret med mit ur. Så bliver mindet om den hele tiden. Det er blevet en hel hobby :-) Jeg tilføjer dig.
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Jeg har også genoprettet mit gode forhold til app'en igen. Og det kommer til at vare længe - også fordi, app'en er synkroniseret med mit ur. Så bliver mindet om den hele tiden. Det er blevet en hel hobby :-) Jeg tilføjer dig.

    Tak, og du er accepteret..

    Vil nu ikke selv kalde mit slankeprojekt en hobby, men det tager meget tid og er en del af mit liv jeg skal lære at leve med. Og med vægt tab til følge, som er langtidsholdbart.