Kan ikke oprette flere opskrifter — Danish

Kan ikke oprette flere opskrifter

Indstillinger
Rainwoman2013
Rainwoman2013 Indlæg: 1 Member
Hej,
Jeg har indtil fornylig oprettet egne opskrifter med succes (tror jeg har 7). Nu kan jeg ikke oprette flere, eller der sker i hvertfald et eller andet mystisk, for når jeg har oprettet den fremkommer den et kort øjeblik af min liste med opskrifter, for så hurtigt, at forsvinde igen..NÅr jeg så på ny vil prøve at oprette den, får jeg en besked om, at der allerede findes en opskrift med dette navn. MEN når jeg vil finde den via mad - altså tilføje et måltid, så kan jeg heller ikke finde den... Jeg kører basis og har ikke betalt for Premium - er der nogle begrænsninger på basis vedr. oprettelse af opskrifter? Anyone?
På forhånd tak.
/Tina

Kommentarer

  • Hellequest
    Hellequest Indlæg: 21 Member
    Indstillinger
    Jeg har tyve opskrifter på min gratis version, så det er ikke mængden. Men er det via din mobil du taster ind? Det kan være at de er der hvis du checker på pc? Eller prøv at omdøbe til noget der ligner - jeg har f.eks både pizza og pixxa ( med forskelligt fyld) på min. Og HOV!!! Det er ikke et MÅLTID du skal tilføje, men en opskrift.... Et måltid kan du kopiere fra din mad- f.eks, hvis jeg fik en gryderet i går og har en rest, så gemmer jeg den som MÅLTID og kopierer. Hvis jeg ved, at det er noget jeg vil lave tit så opretter jeg en OPSKRIFT. Håber det hjælper dig :)