Tilføj vand til ændre enheder — Danish

Tilføj vand til ændre enheder

Jeg vil gerne kunne ændre mit vandforbrug til deciliter, fordi glas/cups er ikke en fast enhed og ingen af mine passer til det MFP sætter en af denne enhed til.

MFP benytter glas/cups og en cup er 8oz eller 2,365882374 deciliter.

De to glas jeg har i huset er henholdsvis 3 og 4 deciliter (eller 10.144206767675845 oz og 13.525609023567792 oz), hvilket gør det nemt at logge alt andet end vand ind. Der er ikke nogen måde at bruge brøkdele af MFP enheden glas.

Derfor registrerer jeg lige nu glas som en deciliter, hvilket giver forkert synkronisering til Fitbit.

Så glas fungerer bare ikke for mig og formodentlig heller ikke for en del andre - nogle undlader ganske enkelt at logge vand.

Det er muligt at logge vand i maddagbogen som en fødevare, men i så fald virker synkronisering af vand til Fitbit stadig ikke, hvilket vil være uhensigtmæssig.

At streamline vand enheden ville være en forbedring af den del af systemet.
Personligt vil jeg gerne have mulighed for at ændre enheden til deciliter, og jeg ved, at der er folk i US, der ville foretrække ounce.

Hvis man derefter også kunne sætte et personligt mål for daglig vandindtag eller evt pr. måltid, så ville det være perfekt - samt advarsel for alt for højt eller lavt mål.