Påklædning — Danish

Påklædning

Indstillinger
Jeg er i en let tøj str. af 4XL og har problemer med at finde noget ordentlig træningstøj til brug ved maskinerne.

De fleste shops stopper ved 2XL, specielt når de forventer at sælge til en aktiv person. Det gør det meget svært for en i min størrelse at finde et ordentlig udvalg i stedet for at nøjes med det første jeg falder over.

Det er ikke fordi fordi jeg vil være en fashion statement, men det ville være rart med noget der ikke er utilpas stramt eller kort i arme og ben og som er beregnet til at svede i uden at blive ubehageligt.

Jeg håber der er nogen her, der har referencer til online shops, der er gode til at føre et bredere udvalg i kvalitets træningstøj i plus size - og har mere end et par token pieces, der ikke blot set ud som et hyggesæt til foran TV'et?

Kommentarer

  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Jeg handler i XXL Oslo. Det er en kæde der gør sig i alt udendørstøj, inklusiv sportstøj, og har priser der er til at betale. De har en webside også.

    Jeg har haft nøjagtig samme problem, og blev mødt med at der ikke var salg i sportstøj til store størrelser, så da jeg faldt over XXL blev jeg ret begejstret.