ny herinde
anitahofmann
jeg er ny og nu skal det være.
Startede oplægning af kost den 1 januar med en vægt på 99 kg, i dag den 3-4-2016 siger vægten89 kg.
Min søvn er bedre min hovedpine er næsten forsvundet og mine smerter i kroppen er også reduceret. Mit næste mål er 80 kg.
og mit endeligt mål er 73 kg.
Jeg er fra næstved egnen
Startede oplægning af kost den 1 januar med en vægt på 99 kg, i dag den 3-4-2016 siger vægten89 kg.
Min søvn er bedre min hovedpine er næsten forsvundet og mine smerter i kroppen er også reduceret. Mit næste mål er 80 kg.
Jeg er fra næstved egnen
0
Kommentarer
-
whow sikken stilhed... vi er ikke så aktive herinde i det danske forum... mit tip til dig er at kigge dig omkring på det engelstalende forum... her er der masser at liv og medlemmer fra hele verden støtter hinanden her... velkommen til dig... ;- vh Charlotte0
-
anitahofmann skrev: »jeg er ny og nu skal det være.
Jeg er fra næstved egnen
Velkommen til.
Min mand fortalte mig at jeg snorker mindre eftersom den første vægt over hundrede forsvandt, så det med søvnen kan jeg godt følge. Ved ikke selv om jeg synes jeg får bedre søvn, men kva det jeg er mere fysisk aktiv, så bliver jeg mere fysisk træt.
Hvis du har lyst er du velkommen til at tilføje mig som ven. Jeg kommer ikke så tit forbi forumet, da det ikke er lige så let tilgængelig fra mobilens app.
0
Kategorier
- Alle kategorier
- 282 Hovedforummer
- 99 Præsentér dig
- 39 Generel sundhed, fitness og kost
- 7 Succeshistorier
- 34 Fødevarer og Ernæring
- 26 Fitness og motion
- 44 Motivation og støtte
- 26 Opskrifter
- 7 Snak, sjov og spil