Andre på LCHF? — Danish

Andre på LCHF?

Jeg har levet efter LCHF nu i over 10 måneder - og kommer aldrig til at spise anderledes igen. LCHF er rigtigt for mig.

Jeg har tabt mig rigtig mange gange på fedtreducerende kure - men ender hver gang med at tage det hele på plus mere . Og det liv holder jeg ikke til længere. Jeg nægter at gå i seng sulten mere. Og jeg nægter at nægte mig selv alt, hvad andre nyder. Min krop er ikke skabt til, at jeg skal spise 1500 uinspirerende fedtforpinte kcal om dagen og alligevel ikke tabe mig.

De sidste 10 måneder har jeg glædet mig til hvert eneste måltid. Jeg har undervejs spist søde desserter - uden det kan ses på vægten. Jeg har undt mig selv alkohol og gør det næsten på ugebasis (et glas vin eller to) og jeg kan gå på resturant med min mand og spise normal mad - uden at "alt er ødelagt". Jeg LEVER. Og det har jeg tænkt mig at blive ved med.

Min forståelse af mad har ændret sig radikalt med forståelsen af, hvad blodsukker gør ved mig - og jeg har aldrig følt mig så rask, som jeg gør nu.

Det er helt ok, hvis du ikke har forståelse for LCHF og mener, at "vi er ekstreme" Det hører jeg ofte. Du behøver bestemt ikke følge mit fodspor.

Men hvis der er andre her, der også bruger LCHF dagligt, så vil jeg vildt gerne i kontakt med jer.

Kommentarer

  • ALRLaustsen
    ALRLaustsen Indlæg: 1 Member
    Vi har spist lchf i flere år. Vi startede i 2014 og havde kun hele sidste år hvor vi ikke kunne overskue den “anderledes” måde at leve på men ellers har vi holdt det og jeg tabte mig 70kg det første år
  • AnjaFunder
    AnjaFunder Indlæg: 1 Member
    Vi er ved at snuse til det og er pt ret begejstret
  • PernilleKristensen
    PernilleKristensen Indlæg: 8 Member
    ALRLaustsen: Har du holdt det kæmpe fantastiske vægttab?