Ny her ... — Danish

Ny her ...

Indstillinger
PercyNN
PercyNN Indlæg: 2 Member
Så er ferie næste færdig snøft ☹️ men man kan tydeligt se at det var ferie præget af “for” god mad og for meget hygge 🙈...
Så nu må jeg bedre i gang med minimere skaderne 😉👍
Er 43 år og bor i de Sønderjyske 😉 kom gerne med tips og tricks til en hurtig, sund og varig vægttab :)

Kommentarer

  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Indstillinger
    Velkommen. Jeg har ingen hurtige tricks. Det gode ved at holde øje med sit energi-indtag (Kalorier) og sammenholde med forbrug (motion), er at det modsat nogle andre slankekure hvor man ikke må spise xx eller yy eller skal spise ww, så er det ved kalorie tælning lettere at spise det samme som familien.
    Jeg har en lille køkkenvægt med ved spisebordet. Hos os er salaten mixet, jeg vejer hele salaten og gætter hvor meget der er agurk, tomat, gulerod, salat. Det er jo ikke salaten men det man putter på (dressing) der er kalorier i.

    Hvis du vil se hvad jeg spiser, som inspiration, så er du velkommen til at tilføje mig som ven herinde. Min kost-dagbog er offentlig.
  • billen2
    billen2 Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    få noget hård styrketræning ind i din hverdag - du forbrænder godt og mange andre plusser:-) Kig på dit fiberindtag - de fleste får for få fibre. Man kan supplere med fibertabelletter. Det har fungeret godt for mig, i de perioder, hvor jeg ikke har orket at få nok rodfrugter, aubergine etc... ;-)