Har I succes med denne app? — Danish

Har I succes med denne app?

Indstillinger
Hej med jer 😊
Hvad er jeres erfaringer med denne app?
Jeg prøver lykken og håber jeg med denne kan forbrænde mere end jeg indtager 😉
God dag til alle

Kommentarer

  • Cyberbartender
    Cyberbartender Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hej thomas

    Jeg har selv prøvet med madlog og synes denne app og hjemmeside fungerer ret godt. Grunden til at jeg valgte at skifte er, at Madlog ikke udvikler og jeg fik en Garmin tracker. Så ville jeg prøve denne.

    Indtil nu, er mine erfaringer gode. Den er nem at gå til og intuitiv.
    Jeg har selv valgt at opgraderer til betalt medlem, da jeg synes at det er det værd.
    Så kommer forbrænding og indtag af kalorier ved siden af. Men appen er er godt los bag i :)
  • herbiee73
    herbiee73 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Hej jeg er startet op fra 4uger siden , og må sige jeg er imponeret af hvor let den er, samt giver en wiminder til ens mad indtag. Jeg har tabt 3.6 kg på de 4 uger. Så jo synes bestemt den er go. 😉😉
  • Lola1254
    Lola1254 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    JEg synes også den er god - har tabt 3 kg på en måned
  • Nickeyh
    Nickeyh Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Jeg har brugt denne her app målrettet i et års tid og jeg har tabt mig 26 kg med den, det er et uundværligt stykke værktøj i min mening! Velkommen til!
  • mariannepalm4505
    mariannepalm4505 Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Dejligt at høre. Er der nogen som spiser efter LCHF?
  • mads_o86
    mads_o86 Indlæg: 13 Member
    Indstillinger
    Jeg har svært ved at se hvorfor man skulle spise low carb, high fat?

    Du taber vægt i starten af sådan en kur, fordi kulhydrater binder meget vand. Når du smider kulhydraterne ud af krroppen taber du bunker af vand og det ser meget imponerende ud på vægten. Men du har ikke tabt noget fedt.

    Fedt derimod har rigtigt mange kalorier pr. gram og du kan altså ikke spise ret meget af det, fordi der er een regel for vægttab: Du skal spse færre kalorier end du bruger. Hvis du spiser rigtigt meget fedt, med mange kalorier, så kan du ikke spise ret meget og du bliver lettere sulten.

    Spis noget protein, som rent faktisk mætter og tæl dine kalorier.

    Mine kalorier er tilfældigvis fordelt nærmest 33/33/33 mellem fedt, kulhydrat og protein, men det meget fedt kommer kun ind fordi jeg spiser 50 gram peanuts om dagen (og her er undtagelsen, der bekræfter reglen: Det ser ud til at peanuts mætter mere end de burde ift. kalorieantallet. Måske fordi de ryger ud i den anden ende i hele stykker :-) )