Fra 150 til 99 kg. Lets begin ø. M29 — Danish

Fra 150 til 99 kg. Lets begin ø. M29

Hejsa.

Andre i samme kategori?
29, enkelt barn og en stram kalender.

Tænker at vi kan holde hinanden ved ilden 😉

Kommentarer

  • pape5269
    pape5269 Indlæg: 3 Member
    Dagens vægt: 147.7 startede i mandags 🤗
  • edageyr
    edageyr Indlæg: 232 Member
    Startede igen igen sidste lørdag - 118 kg. Du er velkommen til at tilføje mig som ven.
  • pape5269
    pape5269 Indlæg: 3 Member
    Tak tak det gør jeg 🤗
  • shass13
    shass13 Indlæg: 1 Member
    Jeg er også i samme båd - skal fra 115 til min 99 kg!
    Det der virkelig ærger mig er at jeg faktisk for et år siden smed alle kiloene, men da jeg ville prøve at vedligeholde vægten over efteråret kom jeg til at tage det hele på igen... så det er op på hesten igen! :)
    Men add mig endelig så kan vi holde hinanden ved ilden :)
  • teamhpga
    teamhpga Indlæg: 1 Member
    Prøver at gå fra 105 til 85 kg. Er nu lige kommet under 100kg. Satser på at at smide 1 kilo om ugen :)
  • damp1982
    damp1982 Indlæg: 1 Member
    Hejsa jeg er også i den kategori. Fra 140 og ned til 95. Der er et stykke vej. Savner venner at spare med, så ADD mig gerne som ven 😁🤞
  • frkvang
    frkvang Indlæg: 1 Member
    127 til 80 alene mor til 2 med meget stram kalender 😂 så du ikke alene. Add gerne som. Ven
  • SuprellasCombat
    SuprellasCombat Indlæg: 3 Member
    Jeg er 36, ingen børn, stillesiddende arbejde + et fritidsarbejde i FitnessWorld som instruktør. På trods af mellem 6 og 12 hold om ugen - alt fra cardio til styrketræning til yoga, så tog jeg alligevel på, da jeg stoppede med at ryge sidste år. Jeg havde ellers smidt næsten 30 kg., har nu taget 15 på igen, så vægten er igen over 100.
    Træning kan være svært i disse dage, men vi træner online :) Det hjælper lidt.
    Min mand er også for stor og er netop begyndt at bruge app'en også, så der er god støtte herhjemmefra :)
    Men jeg mangler andre at kunne spare med, heppe på og få opbakning fra. Mine veninder er alle åletynde og har tusind "gode råd" til mig, keto-kur, spis efter din blodtype, 5-2, spis efter dine makro-et-eller-andet osv. Jeg har bare ikke brug for flere "du skal bare" fra mine søde veninder på 65 kg.

    Så mit mål er nu at komme fra de 104 og tilbage på de 90 igen. Det kunne være rart. Og også lidt skønt, når jeg skal tilbage til centeret og give den gas med mine holddeltagere :)

    Så tilføj mig gerne som ven, jeg har brug for jer og jeg håber, der også er nogen der har brug for mig :)