Hej (ikke helt ny, men søger MFP venner) — Danish

Hej (ikke helt ny, men søger MFP venner)

Indstillinger
HeidiJust
HeidiJust Indlæg: 6 Member
Redigeret januar 2019 i Præsentér dig
Hej jeg hedder Heidi

Jeg er ikke helt ny her inden, men jeg er ny i forum.
Jeg har ikke brugt MFP i nogle måneder, men nu vil jeg gerne igang igen, jeg tror det er det eneste der rigtig virker for mig (at jeg systematisk kan kontrollere om jeg er i overskud eller underskud af kalorier).

For mange år siden (før jeg fik børn) tabte jeg mig ved at tælle kalorier, det er bare som om at her efter jeg har fået børne er det blevet meget sværere. Jeg syntes efterhånden jeg har prøvet alt.

Jeg tror måske det ville hjælpe lidt på motivationen, hvis jeg var ven med nogen her inden der også aktivt var igang.

Jeg skal tabe ca. 25 kg, jeg har ikke sat nogen tids horisont, fordi jeg altid bliver mega skuffet når det ikke lykkedes.

Lidt om mig selv:
Jeg hedder Heidi er 36 år og bor i Vallensbæk, jeg er gift og har 2 dejlige drenge på 4 og 8 år. Jeg sidder på kontot til dagligt, så det er ikke fordi jeg rør mig særlig meget i hverdagen.

Håber der er nogen der gerne vil følges med mig og vi evt. kan nå i mål sammen :-)

Mange hilsner fra mig :-D

Kommentarer

  • fnug5
    fnug5 Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hej Heidi. Vi kan godt være MFP venner. Jeg er selv igang med et længere varende vægttab og mangler omkring 10-14 kg inden målet. Jeg er gift, 40 år, ingen børn og studerer Ernæring og Sundhed i Aarhus. Jeg er aktiv i perioder og tilføjer nogle gange billeder af tallerken, min dagbog er delt. Tilføj mig gerne hvis du har lyst :)
  • Jularsen
    Jularsen Indlæg: 18 Member
    Indstillinger
    Hej Heidi :) har tilføjet dig – er 43, far til tre (7mdr, 19 år og 21år). Og skal liige smide ca 30 kg (igen ).
  • isabellaeberthoffmann
    Indstillinger
    Hej Heidi jeg ved faktisk ikke så meget om hvordan mfp virker men det kunne da være rigtig sjovt at følges ad jeg bor i Hvidovre er 25 år og mangler at smide 24 kg efter at have fået 2 børn ☺️ du er velkommen til at skrive hvis du har lyst PS som sagt ved ikke så meget om Mfp så du kan evt skrive til mig på face Isabella Ebert Hoffman hvis jeg ikke svare
  • Tandhjul
    Tandhjul Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Hej Heidi
    Jeg søger som dig venner på MFP du kan bare adde mig 😁
    Jeg er 48 , og efter 2 børn og to mænd tø hø 😂 er der lige 30 kg der skal af ,
    Syntes også det er svært , det ligesom det ikke helt går så godt som jeg havde håbet på - så savner også nogen , der måske kunne holde mig lidt op 😁
  • HeidiJust
    HeidiJust Indlæg: 6 Member
    Indstillinger
    > @Tandhjul sagde:
    > Hej Heidi
    > Jeg søger som dig venner på MFP du kan bare adde mig 😁
    > Jeg er 48 , og efter 2 børn og to mænd tø hø 😂 er der lige 30 kg der skal af ,
    > Syntes også det er svært , det ligesom det ikke helt går så godt som jeg havde håbet på - så savner også nogen , der måske kunne holde mig lidt op 😁

    Jeg har lige sendt dig en ven anmodning 😊
  • HeidiJust
    HeidiJust Indlæg: 6 Member
    Indstillinger
    > @isabellaeberthoffmann sagde:
    > Hej Heidi jeg ved faktisk ikke så meget om hvordan mfp virker men det kunne da være rigtig sjovt at følges ad jeg bor i Hvidovre er 25 år og mangler at smide 24 kg efter at have fået 2 børn ☺️ du er velkommen til at skrive hvis du har lyst PS som sagt ved ikke så meget om Mfp så du kan evt skrive til mig på face Isabella Ebert Hoffman hvis jeg ikke svare

    Jeg har lige sendt dig en ven anmodning 😊
  • HeidiJust
    HeidiJust Indlæg: 6 Member
    Indstillinger
    Hvis der er flere der har lyst til at være venner, se skriv endelig oøeller tilføj mig 😊
    Jeg er meget aktiv på MFP og ligger til diverse billeder op af kost mm.
    Det er bare lidt hyggeligere at være flere 😄
  • Isabeiled
    Isabeiled Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Hej Heidi!
    Jeg tillader mig også lige at tilføje dig :blush: Jeg er igang med et vægttab inden mit bryllup i august 2020 og skal lige have smidt 10 kg. Jeg har ligesom dig brugt MFP før og er kommet tilbage nu, da jeg også får mere motivation og overblik ved brug af appen :wink: Jeg er bosat i Aalborg med min forlovede og arbejder fysisk nattearbejde, men der er bare ikke styr på min kost... Så jeg glæder mig til at følge med i dine billeder!
  • malenecramer
    malenecramer Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Hej Heidi.

    Jeg har tilladt mig at ansøge. Jeg heddet Malene, er 26 år og kommer fra Randers.
    Jeg er selv lige gået i gang med et vægttab, da jeg nu for 2. Gang på 4 år, har en diskusprolaps i lænden
  • SebrinaH
    SebrinaH Indlæg: 3 Member
    Indstillinger
    Hej herinde. Jeg har oprettet en FB gruppe som hedder
    "Vægttab og vedligeholdelse - motivation og venlige spark bagi"
    I er meget velkomne til at søge medlemskab.
  • Cosmorama74
    Cosmorama74 Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Jeg kan ikke finde gruppen
  • MarioPahlke
    MarioPahlke Indlæg: 12 Member
    Indstillinger
    Hej, jeg hedder Mario og jeg bor i Randers. :)
    Jeg er meget glad at finde et par venner...
    Mit mål for denne sommer er at miste et par ekstra pund. Når du er interesseret, kan du gerne tilføje mig.
    Undskyld mig måske ikke så godt dansk... ;)
  • MusseMller2019
    MusseMller2019 Indlæg: 5 Member
    Indstillinger
    Hej 😉 hvordan tilføjer man venskab/ansøger? Er også interesseret i venskaber til sparring m. kost & motion.
    Er 43 år og bor nord for Randers.
  • dejligpige
    dejligpige Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Hejsa. Er også ret ny herinde. Jeg vil bare så gerne ned under de 100 kg og ellers derefter på 85. Så der er 20 kg der skal smides.
    Glæder mig til at komme igang.
  • MarioPahlke
    MarioPahlke Indlæg: 12 Member
    Indstillinger
    Hej 😉 hvordan tilføjer man venskab/ansøger? Er også interesseret i venskaber til sparring m. kost & motion.
    Er 43 år og bor nord for Randers.

    jeg sendte en venskab til dig. Du skal se nu en information på toppen at din hjem side

  • pcra01
    pcra01 Indlæg: 4 Member
    Indstillinger
    Vil da også gerne have en mfp ven eller 2 til mit vægttab 😊
  • Awinchler
    Awinchler Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Jeg savnede sådan et fællesskab på Facebook, så jeg oprettede et 😄

    Håber I vil joine derinde 🙏🏾
    https://www.facebook.com/groups/350055649265426/?ref=share
  • Cyberbartender
    Cyberbartender Indlæg: 2 Member
    Indstillinger
    Jeg ville bestemt heller ikke have noget imod, at have et par stykker mere at følge.
    Det er altid god motivation, at andre lige har klare det og det. Det kan give blod på tanden her :)