Bye weight? — Danish

Bye weight?

Indstillinger
eskjaer
eskjaer Indlæg: 1 Member
Hej. Jeg mangler en solstråle historie. Er der nogen der har tabt sig? Jeg tænker ja. Hvorfor gør jeg så ikke? Jeg spiser sundt. Træner. Nada. Jeg har vejet det samme i tre år. TRE ÅR NILLER! 😒

Kommentarer

  • pjaltenborg
    pjaltenborg Indlæg: 8 Member
    Redigeret maj 2019
    Indstillinger
    jeg spiste også sundt ...men med for få proteiner og for meget fedt fra de sunde fedtstoffer.
    Skru op for proteinerne det booster din forbrænding. Når jeg er ved at få bælgfrugterog skyr ud af ørerne så supplerer jeg med proteinpulver ..det kan blandes i alt muligt.
    Drop vægten ...vej dig kun en gang om mdr ...til gengæld så fat målebåndet ...der sker meget mere i kroppen en det der kan vejes.
    Jeg havde tabt 5 kg på 5 uger ...da jeg begyndte på den proteinrige kost tabte jeg kun 2 kg på en mdr ...til gengæld blev jeg 10 cm mindre i omkreds.
    Og husk nu at muskler vejer mere end fedt.
  • jegskalige
    jegskalige Indlæg: 1 Member
    Indstillinger
    Hej Eskjaer.

    Jeg kæmper meget med vægten. Har taget 40 kg på pga. medicin. Fem af de forskellige slags medikamenter jeg får, har alle vægtøgning højt på listen over bivirkninger. Derudover er jeg i behandling for for lavt stofskifte - en bivirkning fra et af de andre medikamenter. Det er sgu ret meget op af bakke.
    Men, jeg taber mig omkring 1,5 kg/uge og har gjort det i to mdr. nu. Jeg har sat mit vægtabsmål lavt (0,5 kg/uge). Jeg overholder mit kalorieindtag og træner som jeg plejer. Jeg har ikke ændret mit indtag af fedt, kulhydrater og proteiner. Jeg spiser stadig bom og kage. Jeg vejer mig hver søndag. Jeg tager billeder og hiver målebåndet frem én gang om måneden. Jeg cykler (spinning) 5 gange om ugen og styrketræner én gang om ugen - dette har jeg gjort i flere år.

    Vægttab er “simpelt”: Mindre kalorier ind og flere kalorier, end man indtager, ud. (Men det er satme ikke altid sjovt, når der er så mange ting der frister).

    Mvh Carina