Jeg søger folk som er villige til at ændre deres livsstil
morch95
Kom i gang med din livsstilsændring NU!
Jeg søger personer, der ønsker at stramme op og få mere energi i hverdagen! Eneste krav er at du skal være villig til at arbejde med dig selv.
Jeg tilbyder en GRATIS kropscanning, der fortæller alt omkring din krop, inkl. muskelmasse og fedtprocent, og ud fra dine tal udarbejder vi dit personlige diagram, som vi løbende tager udgangspunkt i gennem hele forløbet.
Du får tilbudt en komplet optimeret kostplan med morgenmads program fra Herbalife Nutrition, der er yderst simpelt og som virker 💯
Du får naturligvis fuld support og løbende kropsscanninger, så vi kan følge dine fremskridt mod dine mål.
Kom i dit livs form sammen med mig - Først til mølle💪🏻
Tilbudet er både til kvinder og mænd over 18 år 🙏🏻
Scanningen foregår i Aalborg, men forløbet kan sagtens gøres online
Kommentér under her eller kontakt mig 💚
Jeg søger personer, der ønsker at stramme op og få mere energi i hverdagen! Eneste krav er at du skal være villig til at arbejde med dig selv.
Jeg tilbyder en GRATIS kropscanning, der fortæller alt omkring din krop, inkl. muskelmasse og fedtprocent, og ud fra dine tal udarbejder vi dit personlige diagram, som vi løbende tager udgangspunkt i gennem hele forløbet.
Du får tilbudt en komplet optimeret kostplan med morgenmads program fra Herbalife Nutrition, der er yderst simpelt og som virker 💯
Du får naturligvis fuld support og løbende kropsscanninger, så vi kan følge dine fremskridt mod dine mål.
Kom i dit livs form sammen med mig - Først til mølle💪🏻
Tilbudet er både til kvinder og mænd over 18 år 🙏🏻
Scanningen foregår i Aalborg, men forløbet kan sagtens gøres online
Kommentér under her eller kontakt mig 💚
0
Kategorier
- Alle kategorier
- 282 Hovedforummer
- 99 Præsentér dig
- 39 Generel sundhed, fitness og kost
- 7 Succeshistorier
- 34 Fødevarer og Ernæring