Søger opbakning — Danish

Søger opbakning

Så halløj der.

Jeg er 36 år, bor med min mand på et lille nedlagt landbrug, hvor vi nyder landlivet, køkkenhaven, drivhuset, hundene, kattene, hestene og hønsene.
Jeg arbejder på et kontor 37 timer om ugen og har et fritidsjob ved FitnessWorld som instruktør.
Jeg har tidligere smidt 30 kg. og kom ned på 90 kg. Men så flyttede vi på landet og der røg lidt kilo på. Sidste år stoppede jeg med at ryge, og så røg der rigtig mange kilo på igen. Og nu sidder jeg så hjemme på 4. uge og forsøger at passe mit skrivebordsarbejde. Træning er lidt svært, før deltog jeg på 6-12 hold om ugen, alt fra styrketræning til cardio til yoga. Nu bliver det et par timer om ugen, hvor jeg underviser online eller deltager i et online hold. Det er bare ikke det samme.

Jeg ramte 104 kg. den anden dag og tænke, så er det nok. Jeg har før brugt app'en med succes, den er en god øjenåbner for,hvor der kan spares kalorier i hverdagen. Slik er f.eks. åbenbart en stor synder :O

Jeg har efter de første par dage allerede smidt 1,3 kg. igen, så det er i den rigtige retning, men jeg kan mærke, jeg mangler lidt opbakning.

Jeg har masser af søde veninder, med en masse gode råd, men jeg magter ikke flere "du skal bare" fra piger på 65 kg. :)

Så jeg har brug for andre i samme situation som mig selv. Som kan give mig sparket, når jeg falder i og som hepper, når det går godt. Og som kan bruge det samme den anden vej fra mig :)