Hej allesammen
Pernille78
Jeg indrømmer blankt, at jeg er en sofakartoffel. Det har efterhånden givet alt for mange ekstra kilo på sidebenene, og den går ikke længere. Mit helbred skal prioriteres, og jeg håber at MFP kan guide mig i det og holde mig på sporet.
Hvis der er nogen herinde, der har lyst til at være venner, er jeg med på den. Det skal dog lige siges, at jeg ikke har den fjerneste interesse i madlavning - herhjemme er det min mand, der står for det. Jeg vil fokusere på min kost, men det skal være nemt og enkelt. Derfor er det ikke mig, du skal opsøge for spændende og inspirerende retter.🙈😊
Mvh. Pernille, 42 år.
Hvis der er nogen herinde, der har lyst til at være venner, er jeg med på den. Det skal dog lige siges, at jeg ikke har den fjerneste interesse i madlavning - herhjemme er det min mand, der står for det. Jeg vil fokusere på min kost, men det skal være nemt og enkelt. Derfor er det ikke mig, du skal opsøge for spændende og inspirerende retter.🙈😊
Mvh. Pernille, 42 år.
3
Kommentarer
-
Hej. Vi kan godt blev venner og motivere os. Jeg gider selv også ikke at lave mad🙈0
-
Hej med jer
Jeg er også klart på at blive venner, så vi kan støtte hinanden🙂
Ved I hvordan man tilføjer andre som venner?0
Kategorier
- Alle kategorier
- 282 Hovedforummer
- 99 Præsentér dig
- 39 Generel sundhed, fitness og kost
- 7 Succeshistorier
- 34 Fødevarer og Ernæring
- 26 Fitness og motion